کد خبر: 133109 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 مرداد 1399 - 16:00
گفتگوی اتحاد خبر با خبرنگاران استان بوشهر به مناسبت روز خبرنگار(9)
کار خبرنگاری با این شرایط یک ایثار است/ خبر من درباره "تکمیل نیروگاه اتمی بوشهر" خبر اول رسانه های ملی شد

اتحاد خبر: هفدهمین روز از ماه میانی تابستان به یاد شهید بزرگوار، محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است. به همین مناسبت به سراغ تعدادی از خبرنگاران کوشا و فعال استان بوشهر رفتیم تا با طرح چند سئوال کوتاه ضمن گرامی داشت روز خبرنگار، قدردان زحمات آنها باشیم. گفتگوی ما را با ایمان ندومی خبرنگار ویژه استاندار بوشهر بخوانید:...

اتحاد خبر: هفدهمین روز از ماه میانی تابستان به یاد شهید بزرگوار، محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است. به همین مناسبت به سراغ تعدادی از خبرنگاران کوشا و فعال استان بوشهر رفتیم تا با طرح چند سئوال کوتاه ضمن گرامی داشت روز خبرنگار، قدردان زحمات آنها باشیم. گفتگوی ما را با ایمان ندومی خبرنگار ویژه استاندار بوشهر بخوانید:  

 

چند وقت است خبرنگاری می کنید و تا حالا چند خبر و گزارش تهیه کردید؟ 

- با توجه به اینکه رشته تحصیلی بنده در مقطع کارشناسی علوم ارتباطات و روزنامه نگاری بود که سال 79 وارد دانشگاه شده و 82 از دانشگاه اراک فارغ التحصیل شدم از همان سالها کار روزنامه نگاری را هم در نشریات دانشجویی و به صورت محدود در نشریات محلی بوشهر شروع کردم.

بعدها که مدیر خبرگزاری فارس در بوشهر شدم (سال 85) فعالیت خبری من بسیار گسترده تر شد و با عنایت به اشتغال در روابط عمومی استانداری به عنوان خبرنگار ویژه استاندار (از زمان آقای افراشته تاکنون) این فعالیت بیشتر هم شد اما حقیقتا از آمار اخبار و گزارشهایی که منتشر کردم اطلاعی ندارم و نمی توانم رقم دقیقی را بگویم.

 

تاثیرگذارترین خبر یا گزارشی که تا حالا آماده‌ کردید چه زمانی و در چه موردی بوده؟

- در زمان تکمیل نیروگاه اتمی بوشهر که همه دنیا چشم انتظار خبری از نیروگاه اتمی بوشهر بود که چه زمانی نیروگاه اتمی بوشهر تکمیل می شود من خبری در این مورد کار کردم مبنی بر تکمیل نیروگاه اتمی بوشهر که به عنوان خبر اول رسانه های ملی منتشر شد و سایر خبرگزاری های بین المللی هم از منبع خبرگزاری فارس این خبر را منتشر کردند.

 

مهمترين چالش خبرنگاری را در حال حاضر چه می دانید؟

- امنیت شغلی، جانی، مالی و... به نظرم مهم ترین چالش های خبرنگاران است در شرایط سخت فعلی با درآمد پایین و محدودیت های خاصی که خبرنگاران در کشور ما دارند خب طبیعی است کار خیلی سختی پیش روی همکاران من هست و واقعا تلاش در این عرصه با این شرایط و موقعیت ها یک ایثار است که دوستان پرتلاش بنده در رسانه های مختلف انجام می دهند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133109