کد خبر: 133108 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 مرداد 1399 - 07:30
گفتگوی اتحاد خبر با خبرنگاران استان بوشهر به مناسبت روز خبرنگار(8)
سرعت برای جمع آوری اطلاعات و‌ تولید خبر استرس آور است/ خبر صعود شاهین بوشهر به لیگ برتر، مهمترین خبری بود که تهیه کردم

اتحاد خبر: هفدهمین روز از ماه میانی تابستان به یاد شهید بزرگوار، محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است. به همین مناسبت به سراغ تعدادی از خبرنگاران کوشا و فعال استان بوشهر رفتیم تا با طرح چند سئوال کوتاه ضمن گرامی داشت روز خبرنگار، قدردان زحمات آنها باشیم. گفتگوی ما را با محمد شفیعی خبرنگار اتحادجنوب و اتحاد خبر بخوانید:...

 

اتحاد خبر: هفدهمین روز از ماه میانی تابستان به یاد شهید بزرگوار، محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است. به همین مناسبت به سراغ تعدادی از خبرنگاران کوشا و فعال استان بوشهر رفتیم تا با طرح چند سئوال کوتاه ضمن گرامی داشت روز خبرنگار، قدردان زحمات آنها باشیم. گفتگوی ما را با محمد شفیعی خبرنگار اتحادجنوب و اتحاد خبر بخوانید:  

 

چند وقت است خبرنگاری می کنید و تا حالا چند خبر و گزارش تهیه کردید؟

- حدود چهار سالی می شود که وارد عرصه رسانه و خبرنگاری شده ام یعنی از سال ۹۵ تاکنون.
تعداد خبرهایی که تا حالا کار کرده ام زیاد بوده اند و آماری دستم نیست ولی اخیراً به نسبت گذشته تعداد گزارش های کمتر ولی تأثیرگذارتری را کار کرده ام.

 

تاثیرگذارترین خبر یا گزارشی که تا حالا آماده‌ کردید چه زمانی و در چه موردی بوده؟

- مهمترین و تأثیرگذارترین خبری که طی این چند سالی که وارد عرصه خبر شده ام، خبر صعود مجدد تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر در تاریخ سوم اردیبهشت ماه  ۱۳۹۸ در تهران بود که پس از حدود هشت سال دوباره اتفاق افتاد و دل همه فوتبال دوستان بوشهری را شاد کرد که مردم‌ بوشهر با یک شور خاصی تا یک هفته در محله های سطح شهر به خوشحالی و پایکوبی می پرداختند.

 

مهمترين چالش خبرنگاری را در حال حاضر چه می دانید؟

- مهمترین چالش پیش روی خبرنگاران در عرصه تولید خبر و گزارش از نظر من، همان مدت زمان جمع آوری اطلاعات و‌ تولید محتوا جهت تهیه خبر و گزارش است که باید در کوتاه ترین زمان ممکن و به درستی صورت بگیرد که این مورد خود استرس های کار خبرنگاری را افزایش می دهد و به نظر من چالش مهم پیش روی خبرنگاران است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133108