کد خبر: 133071 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 مرداد 1399 - 07:24
مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:
اولین بانک محتوای آموزشی دروس دوره متوسطه در استان بوشهر ایجاد شد

اتحادخبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اولین بانک محتوای آموزشی دروس دوره متوسطه در استان بوشهر ایجاد شد.علیمراد کرمی اظهار داشت: محتوای آموزشی برای ۶۰۰ عنوان درس در دوره متوسطه اول آماده شده است.مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: فیلم‌های آموزشی بر روی تارنمای آپارات اداره تکنولوژی آموزشی آموزش و...

اتحادخبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اولین بانک محتوای آموزشی دروس دوره متوسطه در استان بوشهر ایجاد شد.

اولین بانک محتوای آموزشی دروس دوره متوسطه در استان بوشهر ایجاد شد

به گزارش مهر، علیمراد کرمی اظهار داشت: محتوای آموزشی برای ۶۰۰ عنوان درس در دوره متوسطه اول آماده شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: فیلم‌های آموزشی بر روی تارنمای آپارات اداره تکنولوژی آموزشی آموزش و پرورش استان بوشهر بارگذاری می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: آماده سازی محتوای آموزشی دروس دوره متوسطه دوم نیز شروع شده است و امیدواریم تا قبل از بازگشایی مدارس، این مهم به پایان برسد.

کرمی در خصوص مناطقی که دسترسی به اینترنت ندارند، گفت: محتوای این بانک در قالب لوح فشرده در اختیار دانش آموزان این مناطق قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ نفر از فرهنگیان استان و عوامل اجرایی در این حرکت علمی مشارکت داشته‌اند، گفت: امیدواریم این حرکت به توسعه عدالت آموزشی و ایجاد فرصت برای همه فرهنگیان خلاق و توانای استان کمک کند.

 

۳ سناریو برای سال جدید

 

کرمی با اشاره به شرایط کرونایی جامعه اظهار کرد: در این شرایط، سناریوهای سه‌گانه آموزش حضوری، تلفیق آموزش حضوری- غیرحضوری و آموزش غیرحضوری برای بازگشایی مدارس طراحی شده است.

 

وی با بیان اینکه استفاده از این سناریوها با تصویب ستاد کرونا و بر اساس وضعیت شیوع ویروس کرونا در هر استان و منطقه است، تصریح کرد: با توجه به فعالیت شبکه شاد به عنوان شبکه اختصاصی وزارت آموزش و پرورش، آموزش مجازی در همه سناریوها بخشی از فرایند آموزش است.

 

کرمی ادامه داد: در این راستا، دبیران کوشا و خلاق استان، در ایام تعطیلات تابستانی با تولید محتوای آموزشی از دروس دوره متوسطه اول و دوم، اولین بانک بومی محتوای آموزشی را ایجاد کرده‌اند که به زودی این بانک آموزشی - مجازی در مراسمی رسمی رونمایی می‌شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133071