کد خبر: 133019 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 مرداد 1399 - 08:15
فرماندار کنگان:
ظرفیت جوانان شهرستان کنگان در عرصه مدیریتی استفاده شود

اتحادخبر:  فرماندار شهرستان کنگان گفت: ظرفیت جوانان شهرستان کنگان در عرصه مدیریتی استفاده شود.

اتحادخبر:  فرماندار شهرستان کنگان گفت: ظرفیت جوانان شهرستان کنگان در عرصه مدیریتی استفاده شود.

ظرفیت جوانان شهرستان کنگان در عرصه مدیریتی استفاده شود

به گزارش مهر، سید علی پاک‌نژاد ظهر دوشنبه در دیدار با مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان کنگان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و آغاز دهه امامت و ولایت اظهار داشت: دهه امامت و ولایت فرصتی ارزشمند برای تبیین پیام غدیر است.

 

وی تصریح کرد: ترویج و گسترش فرهنگ غدیر با حضور و مشارکت مردم فراهم می‌شود و در همین راستا برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری با شکوه برنامه‌های غدیر در شهرستان صورت گرفته است.

 

فرماندار کنگان ضمن تبریک انتصاب امین محمد داد، از زحمات و تلاش‌های شاکر محیسن مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان تقدیر و افزودند: شاکر محیسن در مدت مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان خدمات و کارهای ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشتند.

 

پاک نژاد بر خرد جمعی و مشورت در امور تاکید و بیان کرد: در آموزش و پرورش کارها به‌صورت تیمی و با خرد جمعی و مشورت انجام می‌شود. خرد جمعی و مشورت مبنای مدیریت و تصمیم‌گیری در این دستگاه باشد. دوستی، تفاهم، همدلی و اخلاق مداری در دستور کار مدیریت و معاونین آن اداره قرار گیرد.

فرماندار کنگان بر بهره‌گیری از نیروهای جوان، خلاق و تحصیل کرده در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان تاکید و تصریح کرد: باید زمینه‌ای را برای ارتقا جوانان فراهم کنیم.

 

وی ادامه داد: حضور بیشتر جوانان در عرصه‌های مدیریتی و ارتقا آنان انگیزه کار و تلاش بیشتر را در آنان به وجود می‌آورد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133019