کد خبر: 133016 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 مرداد 1399 - 08:08
مدیرکل ارشاد بوشهر خبر داد؛
آزمون مسابقه بزرگ اینترنتی خطبه غدیرخم در استان بوشهر آغاز شد

اتحادخبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از آغاز آزمون مسابقه بزرگ اینترنتی خطبه غدیرخم ویژه تمامی گروه سنی طی مدت هفت روز خبرداد.

اتحادخبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از آغاز آزمون مسابقه بزرگ اینترنتی خطبه غدیرخم ویژه تمامی گروه سنی طی مدت هفت روز خبرداد.

آزمون مسابقه بزرگ اینترنتی خطبه غدیرخم در استان بوشهر آغاز شد

به گزارش مهر؛ فاطمه کرمپور اظهار داشت: آزمون مسابقه بزرگ اینترنتی خطبه غدیر خم در استان بوشهر از دوازدهم مردادماه ویژه تمامی گروه سنین به شیوه برخط آغاز شده است.

 

وی بیان کرد علاقمندان شرکت در آزمون مسابقه بزرگ اینترنتی خطبه غدیر خم همه روز با مراجعه به طریق تارنمای سایبری و برخط آزمون سازمان اوقاف و امور خیریه بوشهر می‌توانند بعد از طی فرایند ثبت نام، سپس به شیوه برخط در مسابقه شرکت و رقابت مجازی نمایند.

 

شیوه نامه ثبت نام مجازی آزمون

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به فرایند ثبت نام در این آزمون مسابقات پرداخت و افزود: شرکت کنندگان برای ثبت‌نام در این مسابقه اینترنتی، می‌بایست کد ملی خود را به عنوان نام کاربری و شماره تلفن همراه شخصی خود را به عنوان رمز عبور و نشانی پست الکترونیک خود را با حروف انگلیسی وارد نمایند و تا بتوانند به صفحه پرسشنامه آزمون برخط دسترسی پیدا کنند.

 

وی به هوشمند بودن پرسشنامه الکترونیکی مسابقه بزرگ اینترنتی خطبه غدیر خم در تارنمای برخط آزمون اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اشاره کرد و یادآور شد: فرم الکترونیکی و هوشمند پرسشنامه مسابقه خطبه غدیر خم، ۱۵ سوالی است.

کرمپور افزود: مدت زمان پاسخ به سوالات، ۲۰ دقیقه است و تمامی گروه‌های سنی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به این سامانه برخط آزمون مراجعه کنند و نیز منبع سوالات این آزمون از خطبه پیامبر اسلام (ص) در غدیر خم طرح شده است.

 

تجلیل از ۱۱۰ برگزیده مسابقه

 

وی با اعلان اینکه هجدهم مردادماه پایان مهلت شرکت در آزمون اینترنتی مسابقه بزرگ اینترنتی خطبه پیامبر اسلام (ص) در غدیر خم است، گفت: نتایج این مسابقه برخط به صورت هوشمند و الکترونیکی در تارنمای سایبری آزمون اوقاف و امور خیریه استان بوشهر مشخص خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: نوزدهم مردادماه سالج اری، اسامی برگزیدگان اعلام می‌شود و از ۱۱۰ نفر از برگزیدگان با کارت هدیه ۵۰۰ هزار ریالی تجلیل به عمل می‌آید.

 

وی عنوان کرد: مسابقه بزرگ اینترنتی خطبه پیامبر اسلام (ص) در غدیر خم توسط مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت رقیه (س) شهرستان بوشهر و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان بوشهر و بنیاد بین المللی غدیر و با مشارکت ویژه اداره کل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر در حال برگزاری است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/133016