کد خبر: 132938 ، سرويس: طنز تلخند
تاريخ انتشار: 13 مرداد 1399 - 09:00
طنز اختصاصی اتحاد خبر/جاروف
طنز/شفافیت عااارااا توئیتری

اتحادخبر-میم پارسا:از نقدهای به ظاهر درستِ منتقدینِ آنطرفی در دوره ی قبلِ مجلس شورای اسلامی (که شلوار را به  پای نمایندگان سابق تنگ می کرد) این بود که چرا شفاف نیستید و می بایست در راستای شفافیت آرای نمایندگان طعم آدامس روزانه‌ و نوع اسپری زیر بغل تان را مرتبا  به مردم اعلام کنید. دست بر قضا، ورق برگشت و از طیف آن طرفی جوانانِ صاف کار و...

میم پارسا:


از نقدهای به ظاهر درستِ منتقدینِ آنطرفی در دوره ی قبلِ مجلس شورای اسلامی (که شلوار را به  پای نمایندگان سابق تنگ می کرد) این بود که چرا شفاف نیستید و می بایست در راستای شفافیت آرای نمایندگان طعم آدامس روزانه‌ و نوع اسپری زیر بغل تان را مرتبا  به مردم اعلام کنید. دست بر قضا، ورق برگشت و از طیف آن طرفی جوانانِ صاف کار و شفافیت ساز به کرسی مجلس تکیه زدند .


این نمایندگانِ صاف کار، آنقدر اهل شفاف‌سازی بودند که اعمال عادیِ یومیه ی مجلس از قبیل سلام علیک، نوع کت و شلوار، ورود به دبل یو سی مجلس، اعلام فرزند آوری، عسطه ی هیأت رئیسه ، جنس ماسک سه لایه شان را در رسانه های معاند ( که دست بر قضا با فیلتر شکن  هم با تأخیر چند ثانیه ای باز می شود) رسانه ای می کردند. جالب است که طرفداران طیف آن طرفی و ظاهر بین هم برایشان به‌به و چه‌چه می‌گفتند. اما از آنجایی که شانس یار نبود و خدا میخواست نمایندگان صاف کار که در این چند مدت بدون رنگ صاف کاری می‌کردند ، چند صباحی قید توئیتر را بزنند و ملتی از کپی پیست های هماهنگ و مسخره آنها رهایی یابد ماجرای دیوان محاسبات شروع شد.


در این راستا قرار نهایی و از قبل تعیین شده آنگونه شد که جناب مهرزاد غله پاشِ متخصص، با رای آنها مدیر یکی از دیوان های حساب و کتابی کشور شود. در تلاشی کمتر از ماجرای بیست دقیقه ای  برجام ( که الهی توی کمر وزیر ریش پروفسوری مان بخورد) مهرزاد غله پاش، فرمان دیوان را در دست گرفت و پرده ها گاهی بالا و پایین می کرد. نکته جالب ماجرا آنجا بود که  نمایندگان سریعاً فیلترشکن خود را خاموش کردند و اپلیکیشن توییتر خود را لغو نصب کردند تا در قالب شفاف‌سازی چیزی نگویند و نگویند به کدام عزیزِ از دست رفته، رای ندادند! ناگفته نماند در ماجرای رد اعتبار آب گردون، مورد ها داشتیم که نمایندگان محترم شفاف ساز، با کارت رای خود عکس سلفی گرفتند و آن را ذخیره آخرت خود پنداشتند تا با آن خود ذخیره خوانده از پل صراط رد شوند! به قول مَش قاسم دروغ چرا تا قبر آ آ آ... من هم شنیدم عکس های برگه ی رای عدم اعتبار جناب آب گردون، برای ارائه به مقامات ذیصلاح  دموکراسی خواه ، به قیمت عکس های هندی دهه شصت ( البته عکس مردانه مثل گوویندا و شاهرخ خان) مورد معامله قرار گرفته بود.

نزدیک به ده روز است که مدیران توییتر تهدید کردند  اگر نمایندگان مجلس ایران همچنان در سکوت باشند و فعالیت توئیتری نداشته باشند، صفحه رسمی شان بسته خواهد شد و باید به ایتا، سروش و بله برگردند اینکه جناب غله پاش، رئیس دیوان باشند یا نباشند اصلاً حرفی نیست. اتفاقا کار شما در راستای ایجاد اشتغال تلقی می گردد. کاری که دولت فخیمه ی ضعیفه از آن عاجز بوده . نگرانی آنجاست که مگر شما عزیزانِ صاف کارِ شفاف سازِ توییتر باز، از رای خود شرمسارید که رای تان را به این بنده ی مومن و راستگوی درستکار خدا اعلام نمی کنید . جناب غله پاش با بیست سال سابقه درخشان مگر چه عیبی داشت که برگ رای خود را نشان نمی دهید.

به قول آقای رئیس، گذشته ها گذشته! ولی بالا غیرتا دیگر در شبکه‌های معاند مثل توییتر و اینستاگرام( اگر قرار است فعالیت کنید) مثل  مردم عادی از غذای شیک و مجلسی خود عکسی بگذارید و یا با فلان نماینده ی اتحادیه ی اروپا، عکس سلفی بیندازید (به جان خودم دردش کمتر است) یا نهایتا زیر پست همکار خود رفته و به خاطر زایمانش تبریک و تهنیت گفته و به خاطر افزایش جمعیتی که داشته آن بزرگوار را دلداری دهید. یا مثل ماجرای آب گردون بخت برگشته به ایشان قول دهید که در ایام مرخصی زایمان، نگران طرح ها و لوایح نباشد و نماینده ی خوبی برای حوزه انتخابيه اش هستید .

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/132938