کد خبر: 132801 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 11 مرداد 1399 - 07:26
تارتار: گل ما آفساید نبود
اتحادخبر: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید گل تیمش برابر ذوب آهن در شرایط سالم به ثمر رسیده است.

اتحادخبر: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید گل تیمش برابر ذوب آهن در شرایط سالم به ثمر رسیده است.

 

به گزارش ایسنا؛مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: بازی عجیبی بود. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم ولی نمی‌دانم چرا بعد از گل تیم ما به لاک دفاعی خصوصا در نیمه اول فرو رفت. در نیمه دوم بازی تقریبا متعادل بود و در یکی از حملات، روی اشتباه بازیکنان ما بود که حریف به گل رسید. ذوب آهن با توجه به اینکه شرایط خوبی در جدول نداشت خیلی احساسی بازی کرد. کیفیت بازیکنان این تیم فوق العاده است و این جایگاه واقعی ذوب آهن نیست. یک تیم خوب به لحاظ ساختاری، مدیریت و بازیکن حیف است که الان برای سهمیه نمی‌جنگد.

 

او ادامه داد: تیم ما هم در ادامه بازی را اداره کرد و یک تغییر سیستم هم داشتیم. تعویض‌هایی هم کردیم که به حریف ضربه بزنیم. اتفاقا یکی از تعویضی‌ها باعث اخراج مدافع حریف شد. زمانی نبود که گل برتری را بزنیم. نتیجه تساوی هم برای ما بد نیست.

 

تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا گل تیمش آفساید بود هم گفت: به هیچ وجه. گروه آنالیز ما بین دو نیمه بلافاصله تصویر گل را فرستاد. این گل روی کار خوب کمک داور به ثمر رسید. من از گروه داوری تشکر می‌کنم. با توجه به اتفاقاتی که هفته قبل برای ذوب آهن افتاده بود، داور مسابقه کمی با آن‌ها مهربان بود ولی داوری خوبی را شاهد بودیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/132801