کد خبر: 132776 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 مرداد 1399 - 10:34
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان مطرح کرد:
کنکور سراسری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در دشتستان برگزار می شود/ خانواده ها و دانش آموزان نگرانی نداشته باشند

اتحاد خبر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه از ظرفیت های موجود برای کاهش نگرانی خانواده ها و دانش آموزان استفاده می کنیم، گفت: کنکور سراسری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.سهراب باقری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های بدون وقفه مدافعان سلامت اظهار کرد: کلاس های کنکور در سطح شهرستان با...

اتحاد خبر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه از ظرفیت های موجود برای کاهش نگرانی خانواده ها و دانش آموزان استفاده می کنیم، گفت: کنکور سراسری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش اتحاد خبر؛ سهراب باقری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های بدون وقفه مدافعان سلامت اظهار کرد: کلاس های کنکور در سطح شهرستان با حضور اساتید مجرب و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکنون برگزار شده و کلاس های جمع بندی دروس بصورت مجازی در حال برگزاری است.

باقری با بیان اینکه در دشتستان به زودی شاهد رقابت تعداد زیادی از دانش آموزان در رابطه با کنکور سراسری خواهیم بود، تصریح کرد: نهاد آموزش و پرورش دغدغه خانواده ها و مردم را کاملا درک می کند و تابع تصمیمات ستاد کرونا کشور و استان است.

وی افزود: کنکور سراسری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در زمان مقرر برگزار می شود و مدیریت آموزش و پرورش دشتستان به همراه دیگر نهادها از تمامی ظرفیت های موجود برای به حداقل رساندن نگرانی دانش آموزان و خانواده ها در ارتباط با اپیدمی کرونا استفاده خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان عنوان کرد: یکی از مسائل مهمی که در ستاد آموزش و پرورش و کرونا شهرستان مطرح شده آماده سازی سالن هایی با گنجایش مناسب و فاصله گذاری اجتماعی است.

باقری در پایان یادآور شد: با توجه به وضعیت آب و هوا جهت بهبود وضعیت تنفس افراد، تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در نظر گرفته شده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/132776