کد خبر: 132745 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 مرداد 1399 - 08:00
فرماندار دشتستان:
برگزاری مراسم و تجمعات در دشتستان ممنوع است

اتحادخبر: فرماندار دشتستان گفت:برگزاری مراسم و تجمعات در دشتستان ممنوع است وتمامی محدودیت‌های اعلامی تا یک هفته دیگر تمدید می شود. فتح‌الله نوروزی در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان دشتستان اظهار داشت: کمیته نظارت بر بازار و ادارات با اولویت جاهای مشکل دار، نظارت دقیق خود را ادامه دهد.فرماندار دشتستان افزود...

اتحادخبر:  فرماندار دشتستان گفت:برگزاری مراسم و تجمعات در دشتستان ممنوع است وتمامی محدودیت‌های اعلامی تا یک هفته دیگر تمدید می شود.

برگزاری مراسم و تجمعات در دشتستان ممنوع است

به گزارش مهر، فتح‌الله نوروزی عصر چهارشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان دشتستان اظهار داشت: کمیته نظارت بر بازار و ادارات با اولویت جاهای مشکل دار، نظارت دقیق خود را ادامه دهد.

 

فرماندار دشتستان افزود: تمامی محدودیت‌های اعلامی تا یک هفته دیگر تمدید می‌شود.

 

وی گفت: بانک‌ها در رعایت پروتکل بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند و مردم همچنان بر رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توجه جدی داشته باشند و ماسک زدن را فراموش نکنند.

 

نوروزی تصریح کرد: به لحاظ حفظ سلامت مردم و با عنایت به شرایط شهرستان مراسم دعای عرفه امسال به صورت مجازی برگزارمی شود و نماز عید قربان به دلیل حذف برنامه‌ها و مراسم تجمعی در سطح شهرستان برگزار نمی‌شود.

 

فرماندار دشتستان بیان کرد: قربانی خاص روز عید قربان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و مردم فهیم شهرستان به نکات اعلامی شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی شهرستان توجه و همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی یادآور شد: آزمون سراسری کنکور و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت شبکه بهداشت و با استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان برگزار شود.

 

فرماندار دشتستان ادامه داد: اداره صمت و اتاق اصناف ضمن حضور مؤثر در بازار تأکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند و بازاریان و صنوف مختلف در جریان مقابله با کرونا همراهی لازم داشته‌اند، بر رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی تأکید می‌نمایم.

 

نوروزی خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه امامت و ولایت در شهرستان با بهره گیری از فضای مجازی در شهرستان انجام می‌گیرد؛ شهرداران و دهیاران فضاسازی مناسب برای این دهه مبارک داشته باشند.

 

وی گفت: کادر بهداشت و درمان شهرستان خط مقدم مقابله با کرونا در شهرستان هستند که همگان به سهم خود باید همراهی لازم را داشته باشند.

فرماندار دشتستان بیان کرد: آزمایشگاه کرونا در شهرستان راه اندازی شده است که، از همراهی خیرین در این امر تقدیر می‌کنم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/132745