کد خبر: 132743 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 مرداد 1399 - 07:54
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
زیرساخت‌های درمانی در چغادک توسعه می‌یابد

اتحادخبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: طرح توسعه درمانگاه چغادک در دست اقدام و همچنین آزمایشگاه و پانسیون نیز در حال ساخت است.

اتحادخبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: طرح توسعه درمانگاه چغادک در دست اقدام و همچنین آزمایشگاه و پانسیون نیز در حال ساخت است.

زیرساخت‌های درمانی در چغادک توسعه می‌یابد

به گزارش مهر، سعید کشمیری در نشست بررسی مسائل و مشکلات عصر چهارشنبه شهر چغادک اظهار داشت: شهر چغادک ازنظر بیماری کرونا دارای اهمیت فروانی است چرا که اولین جای که این بیماری همه گیر شد و به سبب مراودات با استان خوزستان بوده است.

 

وی افزود: باید با برنامه ریزی و اطلاع رسانی مناسب مردم شهر چغادک نسبت به خطرات تشکیل اجتماع آگاه شوند تا از برگزاری مراسم عروسی و ختم خودداری کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در یک ماه گذشته با رعایت استفاده از ماسک توسط مردم و تذکر توسط ادارات و مراجعین به بانک‌ها و سخت گیری های انجام شده و وضعیت ابتلاء به بیماری کرونا کمتر شده است و تعداد بیماران بستری هم که در اوایل روند انفجاری بود در حال حاضر در سطح ثابتی باقی مانده و ورودی و خروجی برابر است.

 

وی ادامه داد: طرح توسعه درمانگاه چغادک در دست اقدام و همچنین آزمایشگاه و پانسیون نیز در حال ساخت است.

 

کشمیری تصریح کرد: در برنامه توسعه وزارت بهداشت مرکز درمان بستری برای شهر چغادک در نظر گرفته شده و در مراحل تصویب نهایی است.

 

وی یادآور شد: این مرکز شبیه یک بیمارستان محلی خواهد بود و می‌توان بیماران را ۲۴ ساعت خدمات دهی و تمام کارهای درمانی صورت خواهد گرفت و در خصوص اورژانس با توجه به مسافت و فاصله پایگاه‌ها وبا توجه به اهمیت شهر چغادک یک پایگاه شهری مدنظر داریم که تسریع در آن صورت خواهد گرفت.

 

 

تکمیل پروژه‌های چغادک

 

فرماندار بوشهر در این نشست اظهار داشت: در فضای همدلی و برابری و برادری می‌توان به بهترین نحو انجام وظیفه کرد و هنر همه ما مدیران این است که در شرایط سخت با انسجام و همدلی کار انجام دهیم.

 

عباس جمشیدی افزود: ما باید خدمات نظام را به مردم اعلام و اطلاع دهیم و همه ما امانت دار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم.

 

وی گفت: در شهر چغادک پروژه‌های اولویت دار زیادی صورت گرفته است و در اجرای پروژه‌ها اولویت بندی صورت گرفت و پروژه‌ای که نزدیک به تکمیل بوده به طور جدی پیگیری انجام دادیم و اتفاقات عمرانی خوبی انجام شده است.

 

فرماندار بوشهر یادآور شد: اولین موضوعی که ما بر آن تاکید داشتیم وحدت، برادری، انسجام و همدلی بوده است و من هیچ گاه نگاه سیاسی به مسائل کاری ورود نداده و نخواهم داد.

 

وی گفت: ما همه به عنوان مجموعه نظام خدمت و نوکری به مردم را انجام می‌دهیم و افتخار می‌کنیم و نگاه من نگاه عملیاتی در پیشبرد کارها است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/132743