کد خبر: 132668 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 08 مرداد 1399 - 06:57
روایتی از دومین قهرمانی آسیایی استقلال
اتحادخبر: مربی تیم استقلال به بهانه سالروز دومین قهرمانی آبی‌پوشان در رقابت‌های فوتبال آسیا صحبت‌هایی را عنوان کرد.

اتحادخبر: مجید نامجو مطلق مربی تیم فوتبال استقلال به بهانه سالروز دومین قهرمانی آبی‌پوشان در فوتبال باشگاهی آسیا صحبت‌هایی را عنوان کرد.

 

به گزارش فارس؛وی گفت: به خودم می‌بالم که در تیم قهرمان استقلال حضور داشتم و عضو تیمی بودم که یک ستاره دیگر را برای استقلال بدست آورد. تیمی بسیار قدرتمند و پرستاره بود و 14 الی 15 بازیکن، عضو تیم ملی بودند و همان تیم ملی قهرمان بازی‌های آسیایی پکن شد. 4 و 5 نفر هم یکی دو سال قبل‌تر عضو تیم ملی بودند.

 

نامجو مطلق عنوان کرد: استقلال بسیار پرقدرت و منسجم بود و در بازی‌های آسیایی، استقلال تمامی عناوین را بدست آورد. قهرمانی در جام را بدست آوردیم، عابدزاده برترین دروازه‌بان جام شد، بهترین بازیکن جام هم عباس سرخاب شد، مرفاوی بهترین گلزن جام شد و من هم تکنیکی‌ترین بازیکن جام شدم. خوشحالم در این تیم بودیم و در کنار مرحوم منصور پورحیدری دومین ستاره با کسب کردیم.

 

مربی استقلال خاطرنشان کرد: خوشحالم عضو این تیم بودم و در کنار مرحوم منصور پورحیدری دومین ستاره را کسب کردیم. در فرودگاه هواداران استقبال خوبی از استقلال کردند و این اتفاق 29 سال پیش رقم خورد. امیدوارم باز هم استقلال در صحنه‌های بین المللی و آسیایی این عنوان را تکرار کند. و خوشحالم در آن تیم رویایی استقلال بودم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/132668