کد خبر: 132621 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 مرداد 1399 - 08:18
پیام تشکر جمعی از کتابداران سراسر کشور از یک جوان دشتستانی+عکس

اتحادخبر: ابتدای اسفند سال ۹۸ بود که بخشنامه ای به منظور افزایش ۵۰ درصد از امتیازات فصل دهم برای کتابخانه های عمومی اعمال شد اما متاسفانه به دلیل سهل انگاری های صورت گرفته نتیجه مطلوبی برای کتابداران بر جای نگذاشت...

اتحادخبر: ابتدای اسفند سال ۹۸ بود که بخشنامه ای به منظور افزایش ۵۰ درصد از امتیازات فصل دهم برای کتابخانه های عمومی اعمال شد اما متاسفانه به دلیل سهل انگاری های صورت گرفته نتیجه مطلوبی برای کتابداران بر جای نگذاشت؛در همین ارتباط کتابداران کشور اقدام به تشکیل کمپین هایی در فضای مجازی برای پیگیری مطالبه خود انجام دادند و سایت اتحادخبر نیز به دنبال رسالت خبری خود مطالب و مقاله هایی را در این زمینه منتشر کرد.

بعد از گذشت مدت ها با تلاش کتابداران سراسر کشور و داوود بحرینی یکی از جوانان دشتستانی این مطالبه در صدر سایت های مهم کشوری قرار گرفت؛ و با واکنش رسمی مسئولینی مانند غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و برخی نمایندگان قرار گرفت.

سایت خبری تحلیلی اتحادخبر بار دیگر از تمامی مسئولان بوشهری و نمایندگان این استان خواهان پیگیری مشکلات معیشتی ، اقتصادی مدافعان فرهنگ می باشد.

در همین راستا جمعی از کتابداران سراسر کشور بنابر دلایلی طی پیام هایی غیر رسمی از تلاش های این جوان بوشهری تقدیر به عمل آوردند.

 





متن پیام به شرح ذیل می باشد:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر فرهیخته و جوان ارزشمند بوشهری جناب آقای داوود بحرینی شما نشان دادید پیگیری و مطالبه گری مشکلات نیازی به مسئولیت رسمی و سن و سال ندارد به پاس اهتمام حضرتعالی که موفق شدید مطالبه ی عمومی سراسر کتابداران زحمتکش را در سطح رسانه های کشور مطرح کنید تشکر می نماییم؛و از درگاه پروردگار خواهان موفقیت و طول عمر با برکت برای شما و خانواده محترم تان هستیم.



تعدادی از جامعه ی کتابداران سراسر کشور

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/132621