کد خبر: 132601 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 07 مرداد 1399 - 07:10
اعتراض به فحاشی هاشمی نسب و خانه‌های مجاور
جنگ نکونام و فکری تا بامداد ادامه داشت!

اتحادخبر: داوری پرماجرای دیدار نساجی - فولاد منجر به یک بحث و جدل جدی در انتهای برنامه فوتبال برتر امشب شد.

اتحادخبر: داوری پرماجرای دیدار نساجی - فولاد منجر به یک بحث و جدل جدی در انتهای برنامه فوتبال برتر امشب شد.

 

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که با توجه به دیر انجام شدن مسابقه تصاویر مربوط به این بازی دیر آماده شده بود، محمدحسین میثاقی در ساعت 01:30 بامداد سه شنبه مجبور به کنترل بحث میان مربی فولاد (حمیدرضا رجبی) و سرمربی نساجی (محمود فکری) شد؛ در ابتدای بحث داوری، حمیدرضا رجبی به نمایندگی از باشگاه روی خط برنامه آمد و تصمیمات داور را زیر سوال برد، تصمیماتی که او به آن‌ها اشاره می‌کرد اخراج وحید حیدریه بازیکن فولاد، پنالتی سوخته این تیم روی برخورد رضا دهقانی و محمد قاسمی نژاد در نیمه دوم، پنالتی نساجی (که منجر به گل دوم این تیم شد) و همچنین اخراج محمد آبشک بود.

 

 

 

حمیدرضا رجبی به صحنه هند حردانی که منجر به ضربه کاشته و گل سوم تیم نساجی شد، اعتراض شد؛ در این بین برخی از اعتراضات فولادی‌ها از سوی کارشناسان برنامه فوتبال برتر مورد قبول واقع شد. از جمله این‌که از نظر آن‌ها اخراج حیدریه سختگیرانه بوده و خطا روی قاسمی نژاد پنالتی به نظر می‌رسیده است اما کارشناسان داوری پنالتی نساجی و همچنین هند حردانی را تایید کردند.

 

در این بین رجبی از میثاقی می‌خواست چرا کارشناسان داوری این خطا را پنالتی گرفته‌اند؟ چون عارف آغاسی نیرویی به مهاجم نساجی وارد نکرده است؛ او همچنین تاکید کرد که قبل از بازی به کمیته داوران نامه‌ای داده شده و در آن درخواست شده حسن اکرمی قاضی این مسابقه نباشد...

 

در حالی‌که رجبی مشغول انتقاد از داور بود، محمود فکری سرمربی نساجی مازندران ناگهان روی خط آمد و شدیدا به اعتراض به این گفتگوی تلویزیونی پرداخت؛ فکری که توپ پری داشت خیلی سریع صحبت‌های خود را شروع کرد و با انتقاد از آنچه تیم فولاد در زمین انجام داد، گفت: زمان این حرف‌ها گذشته است و باید با تیم فولاد برخورد شدیدی شود؛ یعنی چه که یک تیم بعد از اعلام پنالتی بخواهد تیمش را بیرون بکشد و وقت بکشد تا تمرکز پنالتی‌زن تیم ما برهم خورد. این چه وضعی است که تا تیمی باخت می‌آورد آن را گردن داور می‌اندازد، ما باید جنبه باخت داشته باشیم.

 

فکری ادامه داد: داوری این بازی بسیار عالی بود و من تعجب می‌کنم از دوستان فولاد که می‌گویند که داور گلستانی و گرگانی بوده است؛ این‌ها چه ربطی به کار داور دارد! او کارش را در زمین انجام داده و ما با تلاش خودمان بازی را بردیم.

 

محمود فکری در ادامه به انتقاد از مهدی هاشمی نسب پرداخت و گفت: هاشمی نسب حرف‌های رکیکی را به علیرضا حقیقی زد؛ در حالی‌که بازی تمام شده بود، حقیقی به قصد خسته نباشی به سمت هاشمی نسب رفته (که دوست من هم هست) اما مهدی با حرف‌های رکیک به او فحاشی کرده که این کار بسیار زشتی است ...

 

 

بعد از این صحبت‌های فکری، حمیدرضا رجبی نیز وارد بحث شد و بعد از انتقاد مجدد از داوری با اشاره به شعارهای هواداران که از خانه‌های مجاور به جواد نکونام داده می‌شد، گفت: به جواد نکونام فحش ناموس می‌دادند. اما محمود فکری بلافاصله روی خط آمد و حرف او را قطع کرد و گفت: دروغ است. رجبی گفت: دروغ نیست و ما اینها را شنیدیم. فکری گفت: دروغ است، تهمت نزنید! او ادامه داد ما هم در آبادان وقتی به زمین رفتیم از خانه‌های مجاور شعار می‌دادند ولی حرفی نزدیم. اینکه بخواهیم تهمت بزنیم و توهین کنیم زمانش گذشته است. شما دو هفته پیش آمدید و به بهانه کرونا رفتید و اصلا بازی باید سه هیچ می‌شد.

 

 

با این حرف‌های فکری برنامه به پایان رسید در حالی‌که میثاقی گفت صحنه‌های این مسابقه و حاشیه‌های مربوط به خانه‌های اطراف و ادعاهای سرمربی فولاد را در برنامه بعدی با حضور ناظر بازی بررسی خواهد کرد.

مسابقه امروز نساجی و فولاد که با نتیجه دو بر صفر به سود فولاد دنبال می‌شد، با سه گل دقایق پایانی نساجی به سود میزبان به پایان رسید و نکته جالب واکنش جواد نکونام پس از گل سوم نساج‌ها بود؛ در شرایطی که مجتبی ممشلی مشغول رقص تک دست مازنی بود، نکونام هم این‌طرف برای داور کف می‌زد. داوری که به عقیده فولادی‌ها نقش اصلی را در پیروزی نساجی برعهده خود گرفته است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/132601