کد خبر: 132591 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 مرداد 1399 - 11:41
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
اجرای ۵۰ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر/ شاهد نوسازی و بهسازی همه مراکز بهداشتی و درمانی دشتستان هستیم

اتحادخبر: رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به اجرای ۵۰ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان دشتستان طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: از نظر زیرساختی گام‌های مهمی در این شهرستان برداشته‌شده و شاهد نوسازی و بهسازی همه مراکز هستیم.

 

اتحادخبر: رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به اجرای ۵۰ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان دشتستان طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: از نظر زیرساختی گام‌های مهمی در این شهرستان برداشته‌شده و شاهد نوسازی و بهسازی همه مراکز هستیم.  


دکتر سعید کشمیری یکشنبه‌شب در نشست اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: دشتستان دارای جمعیت و پراکندگی گسترده‌ای است و به اندازه سه شبکه بهداشت در حوزه سلامت فعالیت دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از جمله پروژه‌های در دست اجرای شهرستان دشتستان به بیمارستان ۱۷ شهریور و درمانگاه شبانه‌روزی و پلی‌کلینیک تخصصی اشاره کرد و افزود: بخش عمده مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان دشتستان به اینترنت متصل است و فعالیت‌ها به صورت آنلاین قابل رصد است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیشترین خدمات اورژانس هوایی در شهرستان دشتستان بوده است، اضافه کرد: در سال گذشته چند درمانگاه خوب از جمله درمانگاه ارم افتتاح شد که رضایت مردم را در پی داشته است.
توسعه زیرساخت‌ها در دشتستان
دکتر کشمیری اساس کار مقابله با کرونا را پیشگیری دانست و تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شیب تند ابتلا و بستری بیماران کرونایی در استان بوشهر متوقف‌شده است و به ثبات رسیده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه برای هفته پیش رو انتظار تثبیت و حتی کاهش آمار را داریم، بیان کرد: تاکنون در استان بوشهر حدود هشت هزار مورد مثبت کرونا شناسایی‌شده است که تعداد فوتی‌ها ۲۶۶ نفر بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه ۱.۵ درصد از فوت‌شدگان کرونا در استان بوشهر جوان بوده‌اند، گفت: ۹۶ درصد از فوت‌شدگان در رده سنی میان‌سال و سالمند بوده‌اند.
وی بابیان اینکه به‌طور متوسط هرماه یک پروژه خوب بهداشتی و درمانی در دشتستان افتتاح شده است، اضافه کرد: افتتاح آزمایشگاه کووید ۱۹ و بهبود بخش دیالیز از خدمات مهم اخیر بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد ابتلا و بستری بیماران کرونایی در استان بوشهر به ثبات رسیده است و امیدوار به روند نزولی هستیم.
اورژانس توسعه یابد
رئیس شبکه بهداشت و درمان استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: کمک‌های خوبی برای بهبود و توسعه بخش کرونا در دشتستان صورت گرفته است و شاهد بهبود خدمات‌رسانی هستیم.
ماریا خویش دوست بابیان اینکه ایجاد و توسعه بخش اورژانس در بیمارستان برازجان باعث افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود خواستار تلاش و پیگیری برای تحقق این مهم شد.
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/132591