کد خبر: 132541 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 06 مرداد 1399 - 07:19
پارس جنوبی جم با هدف احترام به قانون برابر استقلال قرار می‌گیرد

اتحادخبر:  سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این تیم با توجه به رای صادره از سوی کمیته استیناف با هدف احترام به قانون به رای کمیته یاد شده تمکین و مقابل استقلال صف آرایی می‌کند.

اتحادخبر:  سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این تیم با توجه به رای صادره از سوی کمیته استیناف با هدف احترام به قانون به رای کمیته یاد شده تمکین و مقابل استقلال صف آرایی می‌کند.

پارس جنوبی جم با هدف احترام به قانون برابر استقلال قرار می‌گیرد 

به گزارش ایرنا؛ دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران که قرار بود ۱۵ تیر در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شود به دلیل ابتلای ۲۵ درصد از اعضای تیم استقلال تهران به کرونا لغو شد.


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم خود را درباره دیدار برگزار نشده پارس جنوبی جم و استقلال تهران صادر و رای به تکرار این بازی داد.
این دیدار دوشنبه‌شب۶ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.


سیروس پورموسوی یکشنه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش با استقلال تهران در جمع خبرنگاران افزود: بعد از آن‌که کمیته استیناف رای به برگزاری این بازی داد، ما امروز سعی کردیم بازیکنان تهرانی خود را در شرایط خوب راهی جم کنیم که باید از این بابت از مدیرعامل تیم تشکر کنم که توانستند سریع بازیکنان را به جم برسانند.


وی بیان کرد: بازیکنان پارس جنوبی در تلاش هستند تا بازی بدون حاشیه و خوبی را مقابل استقلال به نمایش بگذارند.


پورموسوی درباره تمرکز تیمش برای دیدار فردا گفت: زمان کمی داشتیم اما از این تیم بزرگ با داشتن بازیکنان خوب انتظار می‌رود در کمترین زمان ممکن خودشان را برای این بازی سخت در بدترین شرایط آماده کنند.


سرمربی پارس جنوبی درباره میزان شناختش از استقلال اظهار داشت: با شناخت خیلی خوب از حریف، فیلم بازی‌های قبلی این تیم را طی ساعت‌های پیش‌رو در نشست‌های کمیته فنی بررسی می‌کنیم تا بازیکنان با اطلاعات کامل نسبت به حریف وارد میدان مسابقه شوند.


پورموسوی درباره فشردگی دیدارهای تیمش گفت: پارس جنوبی جم همه ظرفیت و نیروی خود را استفاده می‌کند تا با توجه به آنالیز کادر فنی بتواند بازیکنانش را برای دیدار با استقلال و شاهین تقسیم کند زیرا هر دو بازی برای ما بسیار مهم است و می‌تواند جایگاه ما در جدول ارتقا بخشد.


پورموسوی افزود: استقلال که تا چندی پیش با سیستم سه دفاعه بازی می‌کرد به تازگی سیستمش دستخوش تغییر شده و با چهار دفاع بازی می‌کند اما ما دیدار با نساجی این تیم را بخوبی آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم از نقاط ضعف این تیم بهره ببریم.


وی در ارتباط با داوری دیدار فردا و قضاوت پیام حیدری بیان کرد: حیدری داوری بسیار باتجربه‌ای است و بازی‌های حساسی را در این سال‌ها قضاوت کردند که امیدوارم در دیدار استقلال و پارس جنوبی جم نیز قضاوت خوبی داشته باشد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/132541