کد خبر: 132329 ، سرويس: نگارخانه
تاريخ انتشار: 01 مرداد 1399 - 11:43
رعایت بهداشت فردی، گامی بلند به سمت شکست کرونا
شهرداری برازجان، ماسک هدیه داد/ تصاویر

اتحادخبر: کشور عزیزمان ایران همچون بسیاری از کشورهای اقصی‌نقاط جهان از زمستان سال گذشته تاکنون با بحرانی دست و پنجه نرم‌ می‌کند که روند عادی زندگی مردم را با اختلال جدی مواجه کرده است. در این میان، بزرگترین شهرستان استان بوشهر یعنی دشتستان بزرگ و شهر تاریخی و زیبای برازجان نیز از قاعده‌ی حاکم بر این روزهای ایران مستثنی نبوده و...

اتحادخبر: کشور عزیزمان ایران همچون بسیاری از کشورهای اقصی‌نقاط جهان از زمستان سال گذشته تاکنون با بحرانی دست و پنجه نرم‌ می‌کند که روند عادی زندگی مردم را با اختلال جدی مواجه کرده است. در این میان، بزرگترین شهرستان استان بوشهر یعنی دشتستان بزرگ و شهر تاریخی و زیبای برازجان نیز از قاعده‌ی حاکم بر این روزهای ایران مستثنی نبوده و به شدت با ویروس مرگ‌آفرین کرونا دست به گریبان است.

در این شرایط سخت و رعب‌آور، متخصصین و مسئولین حوزه‌ی بهداشت و سلامت بر این عقیده‌اند که تا زمانی که راهی اساسی برای برون‌رفت از این بحران بزرگ اندیشیده نشده، رعایت بهداشت فردی، حفظ فاصله‌ی اجتماعی و استفاده‌ی مداوم از ماسک تنها راه محافظت از سلامتی شهروندان است.

 

در این میان و با توجه به کنش‌های متنوعی که کرونا در بدن طعمه‌هایش از خود بروز می‌دهد، استفاده از ماسک به عنوان مهمترین راه جلوگیری از انتقال ویروس شناخته شده و از سوی متخصصین و پزشکان، تاکید فراوانی بر آن شده است.

در همین راستا و در جهت گسترش هرچه بیشتر فرهنگ استفاده از ماسک در میان شهروندان، شهرداری برازجان در حرکتی فرهنگی اقدام به دعوت مردم به استفاده از ماسک در محیط‌های عمومی نمود تا کمکی باشد به جلوگیری از شیوع روزافزون ابتلای شهروندان به ویروس مرگ‌آفرین کرونا.


در این حرکت فرهنگی-اجتماعی، پرسنل شهرداری برازجان باحضور در اماکن و مسیرهای پرتردد شهر برازجان اقدام به اهدای ماسک به شهروندان و توصیه‌ به استفاده‌ی مداوم از این ابزار محافظتی و رعایت پروتکلهای بهداشتی نمودند.

































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/132329