کد خبر: 132206 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 31 تير 1399 - 06:59
کرونا در فوتسال بانوان و ۲ مبتلای جدید
اتحادخبر: پس از مثبت شدن تست کرونای بازیکنان هیات فوتبال خراسان رضوی، حال بازیکنان نیز به این ویروس مبتلا شده اند.

اتحادخبر: پس از مثبت شدن تست کرونای بازیکنان هیات فوتبال خراسان رضوی، حال بازیکنان تیم فوتسال بانوان سایپا نیز به این ویروس مبتلا شده اند.

 

به گزارش ورش سه؛حدود از شیوع ویروس کرونا در لیگ برتر فوتسال بانوان می‌گذرد؛ پس از آن‌که تیم‌ها برای از سرگیری ادامه مسابقات فصل گذشته ملزم به انجام تست PCR شدند مشخص شد 7 کرونایی شامل سه عضو کادرفنی و چهار بازیکن در اردوی تیم مشهدی (هیات فوتبال خراسان رضوی) حضور دارند و از قانون 25 درصد اعلام شده تعداد مبتلایان این تیم عبور کرد. هر چند که با این اتفاق همچنان مسئولان سازمان لیگ اصرار به ادامه رقابت های دارند اما دو تیم به شدت مخالف برگزاری هستند.

 

تیم های ملی حفاری اهواز و سایپا تهران که حتی حاضر به انجام تست نیز نبودند اما سرانجام نارنجی‌پوشان پایتخت روز شنبه تست خود را انجام دادند که عصر امروز مشخص شد دو بازیکن مبتلا به کرونا هستند تا آمار کرونایی‌های لیگ فوتسال بانوان به عدد 9 برسد. هر چند که برخلاف تیم هیات فوتبال خراسان رضوی، سایپایی‌ها تنها 10 درصد کرونایی دارند و شامل قانون نمی‌شوند.

 

با این اوصاف بازهم سایپایی‌ها پس از تست بازیکنان خود را به خانه راهی کرده‌اند و در تهران برای شروع تمرینات نگه نداشته‌اند تا نشان دهند همچنان مخالف برگزاری لیگ هستند؛ ملی حفاری هم که بدون انجام مخالف جدی خود را نمایان ساخته است.

 

حال با وجود تایید 9 کرونایی و مخالفت گسترده با برگزاری ادامه لیگ و مرحله پلی‌آف، دلیل اصرار عجیب مسئولان سازمان لیگ فوتسال مشخص نیست و پیگیری‌های خبرنگار "ورزش سه" برای اطلاع از شرایط ادامه لیگ یا نیمه تمام ماندن آن از مسئولان این سازمان، سرانجامی نداشت و حاضر به پاسخگویی نشدند.

 

باید منتظر ماند و دید با توجه به جولان کرونا در فوتسال بانوان، چه تصمیمی از سوی مسئولان سازمان لیگ برای ادامه یا نیمه تمام ماندن مسابقات اتخاذ خواهد شد؟

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/132206