کد خبر: 131728 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 23 تير 1399 - 06:40
پرسپولیس: پرداخت مطالبات نیلسون از سوی فیفا دنبال می‌شود
اتحادخبر: مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تمام اقدام ها برای پرداخت مطالبات نیلسون و موارد مدنظر فیفا را انجام داده است.

اتحادخبر : امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات نیلسون اظهار داشت: همان‌طور که پیش از این از سوی معاون حقوقی باشگاه اعلام شده است، پرداخت مطالبات نیلسون کوره‌آ از سوی فیفا دنبال می‌شود. همه اقدام‌ها از سوی باشگاه انجام شده است. مواردی که فیفا مطالبه کرده بود را انجام دادیم و اگر نیاز به اقدام دیگری باشد به ما اعلام می‌کنند.

به گزارش فارس؛وی ادامه داد: همان‌طور که قبل از این اعلام شده بود، باشگاه در موعد مقرر و تعیین شده، از فیفا خواسته بود که مطالبه این بازیکن از محل دارایی‌ پرسپولیس، نزد فیفا به وی پرداخت شود. فیفا هم با ارسال نامه‌ای اعلام کرد نظر خود را بعد از بررسی اعلام می‌کند. آن‌ها در نهایت با ارسال نامه‌ای خواهان شماره حساب و نشانی او شدند. ما در نامه‌ای، این اطلاعات را از نیلسون اخذ کردیم و در نامه‌ای جداگانه آن را برای فیفا ارسال کردیم.

 

مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه افزود: همه این موارد در مهلت‌های قانونی انجام شد ولی با توجه به سوابق قبلی، این انتقال پول مستلزم فرایندی در خود فیفا است که کمی زمان‌ می‌برد و احتمالا نامه‌نگاری‌های دیگری هم انجام خواهد شد. باشگاه، تا این لحظه همه اقدام‌ها را انجام داده‌است و منتظر اقدام یا نامه بعدی فیفا هستیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/131728