کد خبر: 131721 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 تير 1399 - 14:32
به کمک ۴۰۰ کانون فرهنگی مساجد؛
سه شنبه های تکریم در ۱۰ شهرستان استان بوشهر برگزار می شود

اتحاد خبر: مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر گفت: طی ۱۴ هفته مانده به سالگرد دفاع مقدس، به کمک ۴۰۰ کانون فرهنگی مساجد سه شنبه های تکریم در ۱۰ شهرستان استان بوشهر برگزار می شود.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر صبح یکشنبه ۲۲ تیرماه در ...

اتحاد خبر: مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر گفت: طی ۱۴ هفته مانده به سالگرد دفاع مقدس، به کمک ۴۰۰ کانون فرهنگی مساجد سه شنبه های تکریم در ۱۰ شهرستان استان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر صبح یکشنبه ۲۲ تیرماه در نشست کانون فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به طرح ملی سه شنبه های تکریم، اظهار کرد: ما ۴۰۰ کانون فرهنگی مساجد در سطح استان داریم که با کمک این کانون ها قصد داریم طی ۱۴ هفته مانده به سالگرد دفاع مقدس، در ۱۰ شهرستان این مراسم و طرح را برگزار کنیم.

علیرضا پولاد اضافه کرد: اولین دیدار نشست های سه شنبه های تکریم، در محل زندگی شهید سپهر اهرمی، شهید والا مقام ناوچه کنارک در شهر اهرم برگزار می شود.

وی ضمن اشاره به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد: پیشنهاد ما این است که این سالگرد باید به صورت ویژه دیده شود، از این رو لازم است از سرمایه های حقیقی ایران اسلامی که شهدای والا مقام هستند تکریم به عمل آید.

علیرضا پولاد با بیان‌ اینکه شهدا می‌توانند الگو جوانان امروز ما باشند، ادامه داد: اگر برای این کشور دنبال قهرمان هستیم، شهدا بالاترین قهرمانان و الگوی نمونه هستند.

وی با اشاره به شیوع بیماری منحوس کرونا گفت: شرایط برای پاسداشت و اجرای این برنامه سخت شده و قطعا به سختی می شود برنامه ای در خور شأن و شخصیت مقام شهدا و خانواده های شهدا برگزار کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با توجه به شیوع کرونا و شرایط سخت کنونی، بیان کرد: ستاد سه شنبه های تکریم سه طرح برای اجرای این برنامه داده است، طرح اول به این صورت است که می‌ توان حضوری و با تعداد کم در خانه شهدا و خانواده این شهیدان حضور داشت.

پولاد اضافه کرد: طرح دوم حضور در بقعه متبرکه یا مسجد نزدیک محل زندگی این اشخاص است و طرح سوم برگزاری برنامه فرهنگی در حیاط منزل یا مقابل درب خانه این بزرگواران است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/131721