کد خبر: 131495 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 تير 1399 - 08:49
فرماندار کنگان:
روستاهای شهرستان کنگان از هم‌جواری با دریا نهایت بهره را ببرند

اتحادخبر:  فرماندار کنگان گفت: روستاهای شهرستان کنگان از همجواری با دریا نهایت بهره را ببرند.

اتحادخبر:  فرماندار کنگان گفت: روستاهای شهرستان کنگان از همجواری با دریا نهایت بهره را ببرند.

روستاهای شهرستان کنگان از هم‌جواری با دریا نهایت بهره را ببرند

به گزارش  مهر، سید علی پاک نژاد صبح سه‌شنبه در نشست با دهیاران بخش مرکزی شهرستان کنگان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید به دهیاری‌ها اعتبار ویژه بخشید. برقراری ارتباط و تعامل سازنده دهیاران شهرستان با مردم و دستگاه‌های اجرایی موجب پیشرفت و توسعه روستاها می‌گردد.

 

وی به ظرفیت‌های گردشگری خصوصاً گردشگری دریایی روستاهای شهرستان اشاره و افزود: گردشگری از محورهای اصلی برای تأمین درآمد پایدار و رونق و توسعه روستاهای شهرستان است. دهیاران شهرستان زمینه جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری خصوصاً گردشگری دریایی را فراهم کنند.

 

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: روستاهای شهرستان از همجواری با دریا نهایت بهره را ببرند. کریدور ساحلی از شهر کنگان به روستاهای تمبک، نخل غانم، برکه چوپان و قلعه میان مسیری برای توسعه و آبادانی بیشتر این روستاهاست.

 

اطلاع رسانی خدمات ارائه شده توسط دهیاری‌ها، طرح هادی روستاها، توسعه روستاها، پروژه پرورش ماهی در قفس در روستاها، گردشگری دریایی، آسفالت معابر روستایی، صرفه جویی در مصرف آب و برق، ارزش افزوده آلایندگی و… از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

 

در ابتدای این نشست غلامحسین زیبا سرپرست بخشداری مرکزی کنگان ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های دهیاران در حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گزارشی از روند توسعه و عمران روستاهای بخش مرکزی و پروژه‌های در دست اجرا این روستاها ارائه کرد.

 

در پایان این نشست از زحمات و تلاش‌های دهیاران با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/131495