کد خبر: 131494 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 تير 1399 - 08:45
استاندار بوشهر:
حمایت مدیریت استان بوشهر و دستگاه قضایی از قطع انشعابات غیرمجاز

اتحادخبر:  استاندار بوشهر گفت: مدیریت استان بوشهر و دستگاه قضایی از قطع انشعابات غیرمجاز حمایت می‌کنند.

اتحادخبر:  استاندار بوشهر گفت: مدیریت استان بوشهر و دستگاه قضایی از قطع انشعابات غیرمجاز حمایت می‌کنند.

حمایت مدیریت استان بوشهر و دستگاه قضایی از قطع انشعابات غیرمجاز

به گزارش مهر، صبح سه‌شنبه عبدالکریم گراوند در نشست شورای آب استان بوشهر اظهار داشت: به منظور جلوگیری از قطع انشعابات غیرمجاز آب در باغ ویلاها هیچ فرد یا نهادی نمی‌تواند به شرکت آب و فاضلاب استان فشار وارد کند.

 

وی با تأکید بر اینکه قطع انشعابات غیرمجاز موردحمایت مدیریت استان و دستگاه قضائی است افزود: انصافاً شاهد همکاری و حمایت صمیمانه رئیس‌کل دادگستری استان برای قطع انشعابات غیرمجاز بوده‌ایم که از حمایت‌های خوب، محکم و قاطعانه دستگاه قضا در استان قدردانی می‌کنم.

 

گراوند اظهار داشت: اقدامات خوبی در استان برای رفع مشکلات آب استان انجام‌شده و این کار باهمت و تلاش مدیران آب و معاونت عمرانی استانداری محقق شده و انتظار است این روند تا تکمیل پروژه‌های مهم آب در استان ادامه یابد.

 

استاندار بوشهر بیان کرد: اصلاح ۵۰۰ کیلومتر شبکه‌های آب روستایی در سطح استان بوشهر یکی از اقدامات مهم استان در بخش آب بوده است.

 

گراوند گفت: زمان‌بندی تکمیل و روند اجرایی پروژه‌های مربوط به سدسازی و فاضلاب بوشهر مشخص و گزارش کار به وزارت نیرو اعلام شود.

 

وی خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در استان شد و ادامه داد: به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در استان، یک مسئول ویژه از سوی شرکت آب و فاضلاب استان برای این امر در نظر گرفته شود.

 

استاندار بوشهر افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر علاوه بر رفع مشکلات آب شهر بوشهر شاهد پایداری و تعادل آب در سایر نقاط مشکل‌دار هم خواهیم بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/131494