کد خبر: 131393 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 تير 1399 - 13:27
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:
شروع سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیس دبستانی از 22 تیر

اتحاد خبر:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی از 22 تیر شروع و تا شروع سال تحصیلی جدید ادامه دارد. علیمراد کرمی در نشست ستاد هماهنگی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان با تاکید بر برگزاری سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان به بهترین روش خاطرنشان کرد: طرح سنجش با رعایت همه ...

اتحاد خبر:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی از 22 تیر شروع و تا شروع سال تحصیلی جدید ادامه دارد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی در نشست ستاد هماهنگی سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان با تاکید بر برگزاری سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان به بهترین روش خاطرنشان کرد: طرح سنجش با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی و مقررات فاصله گذاری اجتماعی اجرا می‌شود و تمهیدات خاصی برای اجرای ایمن طرح سنجش با هدف مراقبت و حفاظت از سلامت مراجعان به پایگاه‌های سنجش در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی از 22 تیر تا شروع سال تحصیلی ادامه دارد، افزود: پیش بینی می‌شود امسال 23 هزار نفر در این طرح شرکت کنند که 19 هزارنفر نوآموزان بدو ورود به دبستان و 4 هزار نفر پیش دبستانی در 26 پایگاه ثابت و 16 پایگاه سیار سنجش شوند.

کرمی ادامه داد: سال گذشته 11 هزار و 613 دانش آموز پسر و 11 هزار و 3 نفر دختر در طرح سنجش شرکت کردند که 978 نفرشان تبعه غیرایرانی بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص نحوه نوبت گیری برای سنجش گفت:  با مراجعه اولیا برای ثبت نام فرزند خود در پایه اول دوره ابتدایی، مدیر مدرسه  نوبت گیری کرده و برگ نوبت که شامل تاریخ، ساعت و نشانی پایگاه سنجش است، در اختیار اولیا قرار می دهد و نوبت گیری توسط خانواده ها انجام نمی شود.

وی با اشاره به اینکه در هر پایگاه سنجش روزانه 20 نوآموز سنجش می شود، اظهار کرد: برای رعایت پروتکل های بهداشتی، هر نوآموز با  فاصله زمانی نیم ساعت به پایگاه مراجعه می‌کند  به همین دلیل نوآموزان باید در تاریخ و ساعت تعیین شده به پایگاه مراجعه کنند و در غیر این صورت امکان ارائه خدمات به آنها وجود ندارد.

کرمی با بیان اینکه نوبت گیری از 18 تیر شروع می شود، افزود: نوآموزان بدون انجام سنجش به هیچ عنوان امکان ثبت نام در مدرسه ندارند و والدین ضمن توجه به این نکته، فرآیند سنجش نوآموز خود را به هیچ عنوان به تاخیر نیندازند؛چون این زمان قابل تمدید نخواهد بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/131393