کد خبر: 131259 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 تير 1399 - 12:02
پیام تسلیت شهردار برازجان در پی عروج دکتر خلیلی رئیس پزشکی قانونی شهرستان دشتستان

اتحادخبر: ماههای پایانی سال ۹۸ و آنچه تاکنون از سال ۹۹ سپری کرده‌ایم -در کنار تمام زیبایی‌هایش- روزها و لحظات سخت و تلخی بر ما تحمیل کرد. هجوم بی‌رحمانه‌ی ویروس مرگبار کرونا نه چنان بوده که تنها بر سختیهای کار و زندگی‌مان بیافزاید بلکه این ویروس مرگ‌آفرین آنچنان ما را آماج حملات جانکاهش قرار داده که زخمهایش تا همیشه بر ...

اتحادخبر: ماههای پایانی سال ۹۸ و آنچه تاکنون از سال ۹۹ سپری کرده‌ایم -در کنار تمام زیبایی‌هایش- روزها و لحظات سخت و تلخی بر ما تحمیل کرد. هجوم بی‌رحمانه‌ی ویروس مرگبار کرونا نه چنان بوده که تنها بر سختیهای کار و زندگی‌مان بیافزاید بلکه این ویروس مرگ‌آفرین آنچنان ما را آماج حملات جانکاهش قرار داده که زخمهایش تا همیشه بر روح و جانمان باقی خواهد ماند.




عزیزانی که تا چند ماه پیش همنشین روزها و شب‌هایمان بودند و -در هجوم سنگین کرونا- حالا جای حضور ارزشمندشان در میانمان خالی است. شهادت "دکتر خضر خلیلی" -که نام بلندش به‌عنوان دومین شهید سلامت استان عزیزمان تا ابد در کارنامه‌ی رشادت و شهامت دشتستان سرفراز ثبت و ضبط خواهد ماند- یکی از همان رخدادهای تلخی است که خاطرات دهشتناک روزگار کرونا را در ذهنمان ماندگار خواهد کرد.


اینجانب به نوبه‌ی خود فقدان این مرد تلاشگر عرصه‌ی خدمت را به خانواده‌ی ارجمند ایشان، همکاران آن شهید عزیز در جامعه‌ی سلامت و بهداشت شهرستان و همه‌ی مردم قدرشناس دشتستان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوندسبحان برای آن عزیز فقید علو درجات و برای همه‌ی دوستدارانش صبر و اجر مسئلت مینمایم.



محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/131259