کد خبر: 131231 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 تير 1399 - 08:21
پیام شهردار خارگ به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها

اتحادخبر : عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ با صدور پیامی فرارسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت .

اتحادخبر : عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ با صدور پیامی فرارسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت .

متن پیام ایشان به شرح زیر است :

 

بسمه تعالی

 

نامگذاری روز ۱۴ تیر ماه به عنوان روز ” شهرداری ها و دهیاری ها ” از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی ، نشان از اهمیت و جایگاه ویژه شهرداری ها و دهیاری ها  در رشد و بالندگی و توسعه حوزه مدیریت شهری و روستایی است .

 

خادمین مردم در مجموعه های شهرداری و دهیاری ها با عزمی جهادی در حال تلاش و فعالیت می باشند تا با ارائه خدمات مطلوب و در خور به مردم باعث ارتقاء سطح زندگی و توسعه و آبادانی کشور عزیزمان گردند .

 

شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان دو نهاد اجرایی در سطح شهرها و روستاها توانسته اند با مشارکت مردم و با بهره گیری از ظرفیت های کارکنان توانمند خود هزاران طرح و پروژه را آغاز کرده و به بهره برداری برسانند .۱۴ تیرماه فرصت مناسبی برای قدردانی از تلاشگرانی است که خالصانه با همدلی و تعامل در راستای مدیریت شهری قدم های موثر و مثبتی برداشته اند .

 

اینجانب این روز را به کلیه کارکنان زحمت کش و خدوم شهرداری ها و دهیاری ها به ویژه همکاران پرتلاش خود در مجموعه شهرداری خارگ که همواره با ثبات قدم در جهت رشد و ارتقا مجموعه و کمک به پیشرفت همه جانبه خارگ گام بر می دارند، تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

 

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/131231