کد خبر: 131157 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 تير 1399 - 07:29
فرماندار تنگستان:
تکمیل پروژه‌های عمرانی در شهرستان تنگستان تسریع شود

اتحادخبر: فرماندار تنگستان گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی در شهرستان تنگستان تسریع شود.

اتحادخبر: فرماندار تنگستان گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی در شهرستان تنگستان تسریع شود.

تکمیل پروژه‌های عمرانی در شهرستان تنگستان تسریع شود

به گزارش مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر سه‌شنبه در بازدید از پروژه های عمرانی شهر آباد اظهار داشت: فلسفه وجودی شهرداری ها خدمت صادقانه و بی منت به مردم است و باید سعی شود دامنه این خدمات به شهروندان روز به روز بیشتر شود.

 

وی افزود: پروژه ساماندهی و اجرای میدان و فاز دوم بلوار ورودی شهر آباد یکی از پروژه های مهم و کلیدی برای شهر آباد بوده که با اجرا و تکمیل آن شاهد تغییرات بسیار خوبی در سیما و منظر شهری آباد و رونق اقتصادی در جوار این پروژه خواهیم بود.

 

در ادامه فرماندار تنگستان از پروژه های اصلاح و بازسازی معابر شهر آباد، راه دسترسی به مجموعه ورزشی شهر و طرح خروجی دوم شهر آباد به سمت جنوب و اتصال به اتوبان اهرم _ برازجان بازدید کرد.

 

در این بازدید مقرر شد فاز دوم بلوار ورودی شهر آباد از محل اعتبارات داخلی آغاز و برای تکمیل آن اعتبارات تملک دارایی شهرستان به پروژه تزریق شود.

 

همچنین مقرر شد اصلاح معابر شهری آغاز و شهرداری با همکاری اداره برق نسبت به جابجایی پایه های برق واقع در مسیر اقدام نمایند. پروژه اجرای مجموعه ورزشی شهر آباد از محل اعتبارات نفت و تملک دارایی بعد از برگزاری مناقصه انجام و شهرداری مسیر ارتباطی به مجموعه ورزشی را انجام دهد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/131157