کد خبر: 131129 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 تير 1399 - 19:12
خط کانتینری یخچالی گناوه _ کویت راه اندازی شد

اتحاد خبر: رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه از ایجاد خط کانتینری یخچالی میان بندر گناوه و کشور کویت خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ،داود بهادری رییس اداره بندر و دریانوردی گناوه در اینباره گفت: با توجه به سیاست‌های صورت گرفته در خصوص فعال کردن کلیه بنادر تابعه و بهره‌گیری از تاسیسات و زیر‌ساخت‌های ایجاد شده...

خط کانتینری یخچالی گناوه _ کویت راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ،داود بهادری رییس اداره بندر و دریانوردی گناوه در اینباره گفت: با توجه به سیاست‌های صورت گرفته در خصوص فعال کردن کلیه بنادر تابعه و بهره‌گیری از تاسیسات و زیر‌ساخت‌های ایجاد شده در آنها، خط کانتینری میان بندر گناوه و کشور کویت ایجاد شد.

بهادری افزود: این خط کانتینری بمنظور صادرات مواد غذایی در کانتینرهای یخچالی و توسط شناور لندینگ کرافت آراباختر صورت گرفت.

رییس اداره بندر و دریانوردی گناوه بیان کرد: شناور اراباختر  در اولین حرکت خود میزان ۱۶۰ تن انواع مواد غذایی در قالب ۸ کانتینر یخچالی را به کشور کویت حمل  کرد.

 وی عنوان کرد: امید داریم با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، موجبات صادرات کالاهای بیشتری را از بندر گناوه فراهم کنیم.  

گفتنی است، بندر گناوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال غربی بندر بوشهر و همجوار با خلیج فارس میباشد که بواسطه فاصله کوتاه ۱۴۰ مایلی که با کشور کویت دارد، امر صادرات کالا از این بندر میتواند برای صادرکنندگان هزینه های کمتری را به دنبال داشته باشد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/131129