کد خبر: 131071 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 10 تير 1399 - 14:39
بستری 103 مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر/ شمار فوتی‌های کرونا در استان بوشهر به 85 نفر رسید

اتحاد خبر:رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت ۴ مورد دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متأسفانه آمار موارد فوت شده بر اثر کرونا در استان بوشهر به عدد 85 رسید.دکتر کشمیری با اشاره به افزایش 1 مورد مبتلای جدید بستری در بخش‌های‌ مراقبت ویژه افزود: درحال حاضر 26 مورد مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند...

اتحاد خبر:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته 6 مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند گفت: در حال حاضر 103 مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته 28 مورد از موارد بستری مبتلا به کرونا با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت ۴ مورد دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متأسفانه آمار موارد فوت شده بر اثر کرونا در استان بوشهر به عدد 85 رسید.
دکتر کشمیری با اشاره به افزایش 1 مورد مبتلای جدید بستری در بخش‌های‌ مراقبت ویژه افزود: درحال حاضر 26 مورد مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه باید ماسک را جز جدایی‌ناپذیر پوشش خود قرار دهیم خاطرنشان کرد: ویروس کرونا به واسطه نوع انتقالش می‌تواند حتی در ضمن صحبت کردن افراد در جامعه نیز منتقل شود و بهره‌گیری از ماسک به‌طور ویژه در اماکن عمومی می‌تواند از این مسئله تا حدود قابل‌ملاحظه‌ای جلوگیری کند.
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/131071