کد خبر: 131045 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 10 تير 1399 - 08:05
مدیرعامل آب و فاضلاب بوشهر:
استان بوشهر با کمبود شدید منابع آبی روبرو است

اتحادخبر:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: استان بوشهر با کمبود شدید منابع آبی روبرو است.

اتحادخبر:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: استان بوشهر با کمبود شدید منابع آبی روبرو است.

استان بوشهر با کمبود شدید منابع آبی روبرو است

به گزارش مهر، عبدالحمید حمزه‌پور صبح دوشنبه در نشست با نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بخش عمده آب مصرفی در استان بوشهر از طریق استان‌های هم‌جوار تأمین می‌شود.

وی با اشاره به وابستگی استان بوشهر به استان‌های فارس و کهگیلویه‌وبویراحمد در زمینه تأمین آب اضافه کرد: استان بوشهر با کمبود شدید منابع آبی روبرو است و آب با خط لوله طولانی به استان بوشهر می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه آب در شرایط کرونایی یک از نیازهای اساسی محسوب می‌شود ادامه داد: تعامل مردم در زمینه مصرف بهینه آب در این شرایط از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی تعامل مردم در گذر از تابستان و شرایط کرونایی را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: به منظور اجرا و تکمیل طرح‌های آبرسانی در استان نیازمند همکاری و همراهی نمایندگان استان در مجلس هستیم.

حمزه‌پور با اشاره به تدوین برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت در شهرها و روستاهای استان برای رفع مشکل آب افزود: برخورد قاطع و قانونی با انشعابات آب خانه‌باغ‌ها را در دستور کار داریم.

وی بیان کرد: در همین راستا ۴۰۰ انشعاب آب در روستاهای تنگستان، ۶۵۰ انشعاب در گناوه، ۱۸۰ فقره انشعاب در خانه باغ‌های دشتستان و عسلویه قطع شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یکی از مشکلات حوزه آب را فرسودگی خطوط آبرسانی عنوان کرد و افزود: ۵۰ میلیارد تومان برای طرح‌های آبرسانی استان مصوب شده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/131045