کد خبر: 130998 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 تير 1399 - 09:11
در ایام کرونایی؛
۹۰ درصد درخواست‌ها از کمیته امداد بوشهر الکترونیکی پاسخ داده شد

اتحادخبر: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در ایام شیوع کرونا، چهار هزار پاسخ مردمی توسط این کمیته ارائه شد که بیش از سه هزار و ۵۰۰ مورد آن به صورت الکترونیک بوده است.

اتحادخبر: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در ایام شیوع کرونا، چهار هزار پاسخ مردمی توسط این کمیته ارائه شد که بیش از سه هزار و ۵۰۰ مورد آن به صورت الکترونیک بوده است.

۹۰ درصد درخواست‌ها از کمیته امداد بوشهر الکترونیکی پاسخ داده شد

به گزارش مهر، احمد لطفی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور ارائه پاسخ سریع به درخواست‌های مردم از کمیته امداد استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: همزمان با شیوع کرونا در کشور و استان تاکنون به بیش از چهار هزار درخواست مردمی پاسخ داده شد که از این تعداد ۳ هزار و ۵۲۰ درخواست به صورت الکترونیک بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به تلاش صورت گرفته برای کاهش مراودات حضوری خاطرنشان کرد: تلاش شده تا از ارتباطات حضوری در محل کار و مراجعه مددکاران به منزل مددجویان پرهیز شود.

وی از تقویت زیر ساخت‌های ارتباط تلفنی، نرم افزاری و سامانه‌های مرتبط خبر داد و بیان کرد: هم‌اکنون ۲۶ نوع خدمت از طریق درگاه‌های الکترونیکی امداد قابل ثبت است.

لطفی گفت: از مهمترین خدمات ارائه شده می‌توان به مسکن، ازدواج، بهداشت و درمان، بیمه، فرهنگی، اشتغال و خودکفایی، معیشتی، وام، خدمات مشاوره، تحصیلی و آموزشی، انشعابات آب و برق و گاز، خدمات نظام وظیفه، کمک هزینه امور رفاهی و تسهیلات مهاجرت به روستا اشاره کرد.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/130998