کد خبر: 130989 ، سرويس: طنز تلخند
تاريخ انتشار: 09 تير 1399 - 09:30
طنز اختصاصی اتحاد خبر/جاروف
طنز/شُلِ نرم

اتحادخبر-میم پارسا:بنده طی یک سال گذشته به این نتیجه رسیده‌ام که شُلی نرم تر از روحانی در کشور وجود ندارد. هر کس در هر گوشه و کنار و در هر مقام و منزلتی که باشد، اگر مشکلی برایش پیش بیاید، سریعاً روحانی را به گوشه ی رینگ برده و اندکی به تلافی مشکلات شخصی پیش آمده برای خودش، رئیس جمهور را مورد تفقد قرار می دهد (تفقدی که یک غسل ترتیبی به ...

میم پارسا:

 

بنده طی یک سال گذشته به این نتیجه رسیده‌ام که شُلی نرم تر از روحانی در کشور وجود ندارد. هر کس در هر گوشه و کنار و در هر مقام و منزلتی که باشد، اگر مشکلی برایش پیش بیاید، سریعاً روحانی را به گوشه ی رینگ برده و اندکی به تلافی مشکلات شخصی پیش آمده برای خودش، رئیس جمهور را مورد تفقد قرار می دهد (تفقدی که یک غسل ترتیبی به آن واجب می شود) 

 

البته به قول قدیم، کرم از خود درخت است و گاهی این کِرم از ریشه تا ریشِ مبارک را بدجوری می خورد. این پدر بیامرز هم گاهی حرف‌هایی می‌زند که اگر چهار ماه آینده، ویدیوی حرف هایش را به خودش نشان دهید نیشش را تا بنا گوش باز می کند و هر هر به ما می خندند! 

شُلِ نرم بودن روحانی باعث شده که اگر در سایر قوا هم مشکلی پیش آید بنا به مصالح ساختمانی و به دلیل حرمت سایر قوا، سریعاً به گردن روحانی و دولت فخیمه ی ضعیفه می‌اندازند و موج انتقادات به سمت آن بخت برگشته ها سرایز خواهد شد. اصلا وضعیت جوریست که اگر معاونت سابق قوه قضائیه یا فلان نماینده متخلف مجلس هم شکم پیچ شوند و اسهال خونی بگیرند بی شک دوباره مقصر روحانی است و پیکان حملات به سمت اوست. ( دروغ چرا خودم هم غیر از روحانی نمی توانم نقد دیگری بنویسم) نکته جالب اینجاست  خودش هم به راحتی گردن میگیرد !  اصلاً روابط عمومی ای ندارد که سریعاً اعلام کند ما گردن نمیگیریم یا اگر باور ندارید بیایید بو کنید، ببینید کار از کجا گَند است. 

 

 اگر اعتبارنامه تاجگردون تایید نمی شود حتماً مقصر روحانی است! اگر فیلترینگ اینستاگرام رای نیاورد مقصر دولت است! اگر میرسلیم به هیأت رئیسه وارد نمی شود مقصر روحانی است. اگر طبری رشد کرده و باعث فساد در فلان قوه شده، باید گردن دولت روحانی را زد که چرا مثلاً بودجه قوه قضاییه را تصویب و به مجلس ارسال کرده!! 

 

اینها را گفتم که بگویم خود رئیسِ بلوبری هم بی تقصیر نیست. فکر می‌کنم یک آسکاریسِ ویژه، همیشه در دستگاه گوارشش وول می زند. حرفهای  لحظه ای و صد من یک غاز، باعث شده که هر چه بگویند  درست گفته اند اصلا ثلث حق آقای رئیس جمهور است. همین چند وقت پیش ایشان در اعتراض به کم‌کاری ها فرموده بودند که دولت به سهم خود کار خودش را انجام داده است! بالاغیرتا رئیس جمهور این یک جمله را درست میگوید. اینقدر دولت سهم خود را به خوبی انجام داده که به هر جا بنگریم تا جای پای دولت پیداست (اصلاً باید مواظب بود پایمان را روی سهم دولت نگذاریم تا در این بی‌آبی تابستان، نیاز به طهارت نباشد) رئیس جمهور جای دیگر عنوان داشتند دولت شبانه روز در حال فعالیت است! به جان هر که دوست دارید آقای رئیس‌جمهور ، شیفت شب را کار نکنید تا ما مردم هم نفس بکشیم. صدای شیفت شب تان آنقدر بلند است که خواب را از چشمان مردم ربوده! همان فعالیت روزتان عامل همه ی تقصیر هاست. شایدم کار شبانه ی در کار نیست و رئیس جمهور و هیئت محترم دولت ،شبها سرشان جای دیگری گرم است و به همسرانشان می گویند دو شیفته کار می کنیم. از دیگر سخنان گهربار! روحانی این بود که با خوشحالی اعلام کرد مردم نگران نباشند! اصلا نگران نیستیم عالیجناب. با این حجم اقدامات به همت خودم و آنطوری که اینترنت جواب دهد و با نفوذ به ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از کشورهای جهانِ پنجم شما را در دیوار آن کشور بزنم شاید فروش رفتید و ملتی را شاد کردید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/130989