کد خبر: 130903 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 07 تير 1399 - 09:16
تصاویر| جنجال تازه فوتبالیست قاتل
اتحاد خبر:ام این دروازه‌بان ۳۵ ساله "برونو فرناندرز" است. او که دروازه‌بان و کاپیتان سابق فوتبال بوده، در سال ۲۰۱۳ میلادی به دلیل اعتراف به مشارکت در قتل "الیزا سامودیو" معشوقه‌اش، به ۲۲ سال زندان محکوم شد‌.

اتحاد خبر:یک دروازه‌بان سابق تیم برزیل که سال‌ها پیش در جنایتی هولناک معشوقه سابق‌اش را به قتل رساند و با قطعه قطعه کردن بدن او این قطعات را به سگ‌های نگهبان نژاد روتوایلر داد تا بخورند به تازگی عکسی از سگ‌هایش منتشر کرده، عکسی که جنجالی شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ نام این دروازه‌بان ۳۵ ساله "برونو فرناندرز" است. او که دروازه‌بان و کاپیتان سابق فوتبال بوده، در سال ۲۰۱۳ میلادی به دلیل اعتراف به مشارکت در قتل "الیزا سامودیو" معشوقه‌اش، به ۲۲ سال زندان محکوم شد‌. او اعتراف کرده بود که پس از دعوایی خانوادگی این جنایت رخ داده چرا که معشوقه‌اش از وی به دلیل عدم پذیرش مسئولیت فرزند مشترک‌شان شکایت کرده بود.

تصاویر| جنجال تازه فوتبالیست قاتل

سامودیو پس از این شکایت به ناگهان ناپدید شد. بعدا مشخص شد برونو پس از این جنایت قطعات بدن معشوقه‌اش را به سگ‌ها داده بود تا بخورند. این دروازه‌بان از جولای ۲۰۱۹ میلادی با حکم آزادی مشروط اجازه یافته برای یک تیم درجه دو بازی کرده و در کنار همسرش در ریودوژانیرو زندگی کند. او پیشتر در جام جهانی ۲۰۱۴ برای تیم برزیل بازی کرده بود. او در سال ۲۰۱۳ میلادی به ۲۲ سال زندان محکوم شد.

این فوتبالیست به تازگی عکس‌هایی را از سگ‌هایش منتشر کرده و نوشته آنان را همانند فرزندان‌اش دوست دارد.

تصاویر| جنجال تازه فوتبالیست قاتل

کاربران عصبانی در رسانه‌های اجتماعی نوشته‌اند برزیل به حقوق زنان می‌خندد چرا که اجازه می‌دهد این دروازه‌بان قاتل آزادانه زندگی کرده و پست منتشر کند. یک کاربر دیگر نوشته برایش باورپذیر نیست که دولت برزیل اجازه می‌دهد برونو از سگ‌هایش عکس منتشر کرده و برای لانه آنان تبلیغ کند‌. او نوشته این درجه‌ای از بی‌احترامی است که او تاکنون مشابه آن را هرگز ندیده بود.

برونو پیشتر در دادگاه اعتراف کرده بود که پیش از انداختن قطعات بدن همسرش جلوی سگ‌ها، دوستان‌اش وی را خفه کرده بودند. جسد همسر او که به سگ‌ها خورانده شده بود هیچگاه پیدا نشد. پسر کوچک برونو که او حاضر به پذیرش‌اش نبود و علت دعوایش با معشوقه‌اش نیز همین موضوع بود در یک زاغه در اطراف شهر پیدا شده بود. برونو هیچگاه اعتراف نکرد که مستقیما در این قتل نقش داشته است اما به مشارکت در جرم محکوم شد.

تصاویر| جنجال تازه فوتبالیست قاتل

تصاویر| جنجال تازه فوتبالیست قاتل

تصاویر| جنجال تازه فوتبالیست قاتل

تصاویر| جنجال تازه فوتبالیست قاتل

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/130903