کد خبر: 130857 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 تير 1399 - 08:45
مدیرکل گمرک بوشهر خبر داد:
شیب کاهشی واردات کالا از گمرکات استان بوشهر

اتحادخبر:  ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: سیاست‌های مؤثر دولت برای توسعه داخلی سازی و کاهش واردات موجب شده تا واردات کالا از گمرکات استان بوشهر با شیب کاهشی روبرو شود.بهروز قره بیگی  در نشست با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر اظهار داشت: گمرک بوشهر تسهیلات ویژه‌ای را در اختیار شرکت‌های تولیدی داخل ...

اتحادخبر:  ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: سیاست‌های مؤثر دولت برای توسعه داخلی سازی و کاهش واردات موجب شده تا واردات کالا از گمرکات استان بوشهر با شیب کاهشی روبرو شود.

شیب کاهشی واردات کالا از گمرکات استان بوشهر

به گزارش مهر، بهروز قره بیگی  در نشست با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر اظهار داشت: گمرک بوشهر تسهیلات ویژه‌ای را در اختیار شرکت‌های تولیدی داخل قرار می‌دهد.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله دکتر بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده‌ای در حراست از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارد و بی‌شک بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضائی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است.

 

قره بیگی اضافه کرد: تمامی کارکنان گمرک خود را پایبند به قانون می‌دانند و همواره سعی می‌کنند حداکثر تلاش خود را در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ورود کالاهای ممنوعه بکار گیرند.

 

وی با تشکر از همکاری تنگاتنگ دادگستری با گمرک اظهار داشت: تسهیل تجارت یکی از مهم‌ترین محورهای کاری گمرک است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: گمرک بوشهر آمادگی را دارد در جهت کاهش هزینه‌ها و کاهش زمان ترخیص کالا و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و شعار «جهش تولید» اقدامات و تسهیلات ویژه‌ای را در اختیار شرکت‌های تولیدی داخل کشور قرار دهد.

 

تشکیل شعبه ویژه قاچاق

 

دادستان بوشهر نیز گفت: خوشبختانه حاشیه‌ها در گمرک نسبت به گذشته بسیار کاهش‌یافته است و امیدواریم این سلامت محوری در گمرک بوشهر ادامه پیدا کند.

 

علی حسن‌پور افزود: سلامت نظام اداری بسیار حائز اهمیت است و باید با نظارت و بازرسی‌های دقیق و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر جهت ارتقای کمی و کیفی سازمان تلاش کرد.

دادستان بوشهر به نقش گمرک در مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون یک شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در راستای تسهیل در امر مبارزه با قاچاق کالا در دادگستری بوشهر ایجادشده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/130857