کد خبر: 130637 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 01 تير 1399 - 09:34
دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برای میزبانی رقابت‌های هندبال آسیا آماده می‌شود

اتحادخبر: رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به عنوان میزبان رقابت‌های هندبال آسیا در مهرماه سال ۹۹ برگزیده شده است.

 

اتحادخبر: رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به عنوان میزبان رقابت‌های هندبال آسیا در مهرماه سال ۹۹ برگزیده شده است.

 

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، شنبه در گزارشی اعلام کرد: علیرضا پاکدل در نشست هم‌اندیشی با مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، این مطلب را بیان کرد و افزود: رقابت‌های هندبال آسیا از سیزدهم مهرماه ۹۹ به میزبانی ایران و با حضور ۱۴ کشور از جمله عربستان سعودی، بحرین، امارات، کویت، کره جنوبی، ژاپن، چین و قطر در شیراز برگزار می‌شود.

 

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه عملیات ساخت سالن ۶ هزار نفری حسینی‌الهاشمی شیراز هنوز به اتمام نرسیده، با رایزنی‌هایی که با رییس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است، سالن ورزشی پوریای ولی شیراز برای برگزاری این رقابت‌ها پیشنهاد شد.

رییس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: همچنین با نظر مساعد و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، مقرر شد مشکلات جزیی سالن پوریای ولی تا ۲۰ روز آینده با تامین اعتباری که صورت گرفته است، رفع شود.

 

پاکدل ادامه داد: این سالن با بهره‌مندی از استانداردهای بین‌المللی می‌تواند میزبان خوبی برای مسابقه‌های قهرمانی آسیا باشد.

وی، با بیان اینکه این مجموعه ورزشی از سه سالن جانبی برخوردار است، گفت: از این سالن‌ها نیز می‌توان به منزله مکان تمرین تیم‌ها بهره گرفت.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/130637