کد خبر: 130519 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 29 خرداد 1399 - 08:00
قسط سوم سرویس مدارس به اولیای دانش‌آموزان فارس بازگردانده می‌شود

اتحادخبر: رییس سازمان دانش‌آموزی فارس اعلام کرد: تمهیدات بازپرداخت وجه قسط سوم سرویس ۴۱هزار و ۸۰۱ نفر از دانش‌آموزان فارس به حساب اولیا فراهم شده است.

اتحادخبر: رییس سازمان دانش‌آموزی فارس اعلام کرد: تمهیدات بازپرداخت وجه قسط سوم سرویس ۴۱هزار و ۸۰۱ نفر از دانش‌آموزان فارس به حساب اولیا فراهم شده است.

به گزارش ایرنا؛امید اسماعیلی سه شنبه با اعلام این خبر ابراز داشت: در سال تحصیلی ۹۹-۹۸، بیش از ۱۲۳هزار و ۱۸۰ نفر از دانش‌آموز شیرازی از خدمات سرویس مدارس استفاده کرده‌اند و از این میان بیش از ۴۱ هزار نفر قسط سوم سرویس مدارس را پرداخت کرده بودند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و اعلام رسمی و قطعی تعطیلی مدارس در اردیبهشت ماه ۹۹ گفت: با مصوبه کارگروه ماده ۱۸ مبنی بر بازگشت مازاد پرداختی به اولیا، بلافاصله جلسات مستمر با برنامه‌نویسان سایت به منظور اعمال تغییرات در سامانه برگزار شد.

رییس سازمان دانش‌آموزی فارس افزود: سامانه برای بازگرداندن وجه به حساب اولیا نیازمند برنامه‌ریزی‌ها و طراحی جدید بود که این روند اکنون انجام شده است.

اسماعیلی با اعلام اینکه بازگشت وجه منوط به بارگذاری شماره حساب از سوی اولیا در پنل دانش‌آموز است، اظهار کرد: اولیا می‌توانند از ۲۹ خردادماه تا ۱۰ تیرماه ۹۹ وارد سامانه شوند و شماره حساب خود را ثبت کنند.

او ادامه داد: چنانچه اولیا در این فرصت به سامانه مراجعه نکردند و موفق به ثبت درخواست خود نشدند،نگرانی نباشند چون این مبلغ برای قسط اول سرویس سال آینده به کیف پول دانش‌آموز منتقل و در آنجا ذخیره خواهد شد.

مدارس فارس به علت شیوع کرونا از سوم اسفندماه ۱۳۹۸ تعطیل شد و دانش آموزان به صورت مجازی از آموزش ها بهره بردند. 

سخنگوی وزارت بهداشت بیست و ششم خرداد ۹۹ با اشاره به این که مجموع بیماران کرونا در کشور به ۱۸۹ هزار و ۸۷۶ نفر رسید، گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۳ بیمار جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۹۵۰ نفر در کشور رسید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/130519