کد خبر: 130275 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 خرداد 1399 - 16:29
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر؛
۱۲ نفر به لیست آمار بستری های مبتلا به کرونای استان افزوده شد

اتحاد خبر:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر از هم استانی ها در اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند.
دکتر کشمیری بیان داشت: از چهار بیمار فوت شده ۲ نفر از شهرستان گناوه بوده که یک نفر خانم ۶۲ ساله و یک نفر آقای ۷۰ ساله هستند که هر دو سابقه بیماری زمینه ای داشته اند.وی افزود: همچنین یک نفر آقا از شهرستان دشتستان که۶۴ ساله و بدون سابقه بیماری زمینه ای بوده و یک نفر آقا نیز از شهرستان بوشهر با سابقه بیماری زمینه ای بوده اند.

اتحاد خبر:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر به لیست آمار بستری های مبتلا به کرونای استان افزوده شد.

دکتر سعید کشمیری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا  در بوشهر افزود: در حال حاضر ۴۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که یک نفر  ان ها در بخش icu  تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کادر درمان استان تعداد ۶ نفر از بیماران بستری مبتلا به کرونا با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر از هم استانی ها در اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند.
دکتر کشمیری بیان داشت: از چهار بیمار فوت شده ۲ نفر از شهرستان گناوه بوده که یک نفر خانم ۶۲ ساله و یک نفر آقای ۷۰ ساله هستند که هر دو سابقه بیماری زمینه ای داشته اند.
وی افزود: همچنین یک نفر آقا از شهرستان دشتستان که۶۴ ساله و بدون سابقه بیماری زمینه ای بوده و یک نفر آقا نیز از شهرستان بوشهر با سابقه بیماری زمینه ای بوده اند.
دکتر کشمیری ضمن تاکید بر استفاده هم استانی ها از ماسک افزود: ماسک موثرترین روش محافظت در برابر کرونا بوده و اگر فرد سالم و شخص بیمار هر دو ماسک نزنند خطر ابتلا بیش از ۷۰ درصد است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: اگر فرد سالم ماسک بزند ولی فرد بیمار ماسک نزند خطر به کمتر از ۵۰ درصد کاهش می یابد.
وی افزود: اگر فرد بیمار و سالم هر دو ماسک بزنند خطر انتقال بیماری تا ۹۵ درصد کاهش پیدا می کند.
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/130275