کد خبر: 130020 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 خرداد 1399 - 08:17
پیام مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در پی درگذشت دکتر زرین آبادی

اتحاد خبر:دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در پیامی درگذشت دکتر زرین آبادی متخصص بیهوشی بیمارستان های تامین اجتماعی استان بوشهر را تسلیت گفت. متن پیام بدین شهر است: مرگ، افراد خوب را از ما دور نخواهد کرد و یاد آنها همیشه در قلب و ذهن ما باقی خواهد ماند.ضایعه دردناک آسمانی شدن ناگهانی  دکتر زرین آبادی...

دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در پیامی درگذشت دکتر زرین آبادی متخصص بیهوشی بیمارستان های تامین اجتماعی استان بوشهر را تسلیت گفت. متن پیام بدین شهر است:

انا لله و انا اليه راجعون
مرگ، افراد خوب را از ما دور نخواهد کرد و یاد آنها همیشه در قلب و ذهن ما باقی خواهد ماند.
ضایعه دردناک آسمانی شدن ناگهانی *دکتر زرین آبادی* پزشک متخصص بیهوشی پیشکسوت و پرتلاش با استخدام رسمی و سابقه‌ی بیش از ۲۰ سال خدمت در بیمارستان های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، ما را در شوک عظیمی فرو برد.
مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته كـه بهار فرحناك زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و دست روزگار گلی از بوستان هستی بچیند تا بار دیگر در غم همکاری سختکوش که جز خوبی و نیکی از خود به یادگار نگذاشت، رخت ماتم به تن کنیم.
این مصیبت بزرگ را خدمت خانواده آن بزرگوار، همه همکارانم در مدیریت درمان استان و جامعه پزشکی استان بوشهر تسلیت عرض می نمایم و از خداوند یکتا برای آن بزرگوار بهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا را آرزو می نمایم.

 

 

دکتر زهرا نویدی فرد
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر


 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/130020