کد خبر: 130004 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 خرداد 1399 - 13:41
رئیس کمیته امداد شبانکاره در پاسخ به اتحاد خبر:
توزیع 1622 بسته معیشتی در میان نیازمندان / پرداخت 185 میلیون تومان وام از ابتدای سال جاری

اتحاد خبر : رئیس کمیته امداد بخش شبانکاره گفت: در ماه رمضان امسال 15 هزار و 400 پرس غذا تهیه و یک هزار و 622 بسته معیشتی و متنوع در میان نیازمندان بخش شبانکاره توزیع شد.

اتحاد خبر _ داود بحرینی: رئیس کمیته امداد بخش شبانکاره گفت: در ماه رمضان امسال 15 هزار و 400 پرس غذا تهیه و یک هزار و 622 بسته معیشتی و متنوع در میان نیازمندان بخش شبانکاره توزیع شد.

به گزارش اتحاد خبر: حسین رفیعی با عرض تسلیت ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: در همه حال باید به نیازمندان کمک کرد و‌اصحاب رسانه همیشه و در زمان خوشحالی و ناراحتی کنار مردم بوده اند و از صمیم قلب از این قشر تشکر میکنم.
رفیعی خاطر نشان کرد:امداد شبانکاره از انتقادات مردم استقبال می کند و این مجموعه از همان ابتدای شیوع کرونا و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تلاش بود که در شرایط بحرانی، مشکلات معیشتی و اقتصادی افراد تحت پوشش خود را تا حدودی کاهش دهد و لبخند را به خانه مستضعفان هدیه کند.
وی  افزود: در ماه مبارک رمضان افتخار این را داشتیم که 15هزار و 400 صد پرس غذا طبخ کنیم و از طرفی یک هزار و 622 بسته معیشتی و متنوع را در سطح بخش، میان نیازمندان توزیع کنیم.
رفیعی در ادامه این نشست عنوان کرد: طی هفته اخیر با پشتوانه خیرین و مردم که در همه حال قدردانشان هستیم موفق شدیم قطعه زمینی به مبلغ 30 میلیون تومان برای یکی از نیازمندان خریداری کنیم و به زودی شاهد کلنگ زنی و ساخت و ساز این زمین خواهیم بود.
رئیس کمیته امداد بخش شبانکاره در ادامه بیان کرد: در این چند مدت و شرایط بحرانی که تمامی مشاغل به هر نحوی مورد آسیب قرار گرفته اند بدون هیچ وقفه ای برای وصول و پیگیری وام هایشان کوتاهی نخواهیم کرد.
رفیعی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری 100 میلیون تومان وام ضروری کارگشایی و 85 میلیون تومان وام در زمینه اشتغال به افراد حائز شرایط پرداخت شده است.
وی گفت: احداث ساختمان کمیته امداد این مرکز به طور ویژه در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با حمایت های مسئولان اجرایی در سال جاری و به نحو شایسته برای نیازمندان شود.











لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/130004