کد خبر: 129936 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 خرداد 1399 - 20:02
جزئیات 37 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان بوشهر/ یک نفر به فوتی ها اضافه شد

اتحاد خبر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۵۱۹ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۳۷ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد. دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا روز دوشنبه ۱۲  خردادماه ۱۱۲۶ نفر شامل ۶۵۸ مرد و ۴۶۸ زن است...

 

اتحاد خبر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۵۱۹ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۳۷ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.


دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا روز دوشنبه ۱۲  خردادماه ۱۱۲۶ نفر شامل ۶۵۸ مرد و ۴۶۸ زن است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۳۷ مورد مثبت جدید۲۳ مورد در بوشهر، ۳ مورد در دشتستان، ۹ مورد در گناوه و ۲ مورد در تنگستان شناسایی‌شده‌اند.


دکتر کشمیری افزود: ۲۳ مورد جدید شهرستان بوشهر، ۱۶ آقا در رده سنی ۲۵ تا ۵۹ سال و ۷ خانم در رده سنی ۲۱ تا ۳۶ سال هستند که از این تعداد یک آقا و یک خانم در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند و بقیه موارد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.


وی تصریح کرد: ۹ مورد جدید شهرستان گناوه، ۳ آقا در رده سنی ۴۸ تا ۵۲ سال و ۶ خانم در رده سنی ۳۰ تا ۷۹ سال هستند که همه موارد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۳ مورد جدید شهرستان دشتستان، سه آقا در رده سنی ۲۴ تا ۳۶ سال هستند که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت خانگی هستند.


دکتر کشمیری افزود: ۲ مورد جدید شهرستان تنگستان، یک آقای ۳۵ ساله و یک خانم ۳۴ساله هستند که در منزل تحت مراقبت قرار دارند.


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان ۱۱۲۶ نفر) تاکنون ۵۱۹ نفر از آنان بهبودیافته و ۵۷۱ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۲۲ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه امروز یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد گفت: متاسفانه آقایی ۷۶ ساله ساکن شهرستان گناوه که روز سوم خرداد نتیجه تست کرونای وی مثبت شده و دارای سابقه بیماری قلبی نیز بود امروز در بیمارستان فوت کرده است.


دکتر کشمیری به دانش آموزان و والدین توصیه کرد: ۴۸ ساعت قبل از آزمون با مراجعه به سایت salamat.gov.ir در غربالگری بیماری کرونا شرکت کرده به سوالات پاسخ صحیح دهند و از پیامک ارسالی گوشی خود یا والدین همچنین از نتیجه غربالگری سامانه سلامت عکس گرفته و برای مدیر مدرسه ارسال کنند و مجددا پس از ۵ روز این عملیات را تکرار نمایند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/129936