کد خبر: 129863 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 خرداد 1399 - 12:36
دانشمند دشتستانی در فهرست سرآمدان علمی کشور

اتحاد خبر:دکتر احمد شیخی ، استاد بخش فیزیک دانشکده علوم دانشگاه شیراز برای سومین سال متوالی در جمع سرآمدان علمی ایران قرار گرفت.فدراسیون سرآمدان علمی ایران، تحت حمایت و مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکصد نفر از محققان کشور را در سال 1399 به عنوان سرآمد علمی در 2 گروه الف و ب انتخاب کرده و دکتر احمد شیخی ...

اتحاد خبر:دکتر احمد شیخی ، استاد بخش فیزیک دانشکده علوم دانشگاه شیراز برای سومین سال متوالی در جمع سرآمدان علمی ایران قرار گرفت.
فدراسیون سرآمدان علمی ایران، تحت حمایت و مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکصد نفر از محققان کشور را در سال 1399 به عنوان سرآمد علمی در 2 گروه الف و ب انتخاب کرده و دکتر احمد شیخی ، با کسب اعتبار علمی 197 ، در گروه الف این فهرست قرار گرفته است.
پرداخت پژوهانه نقدی و آزمایشگاهی و نیز تامین مخارج بکارگیری محقق پسادکتری از حمایت های این فدراسیون می باشد.
در این راستا 350 میلیون ریال به عنوان پژوهانه و 50 میلیون ریال اعتبار استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی به این استاد دانشگاه شیراز تعلق گرفت .
همچنین دکتر شیخی می تواند نسبت به جذب دو محقق پسادکتری اقدام کند و حق الزحمه آن توسط فدراسیون سرآمدان علمی ایران به مدت یک سال پرداخت می شود.

 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/129863