کد خبر: 129849 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 خرداد 1399 - 10:00
معاون فرماندار دیر:
فقدان ردیف اعتباری فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مشکل ساز شده است

اتحادخبر:  معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دیرگفت : باتوجه به حجم برنامه های فرهنگی ، هنری و اجتماعی دستور العمل مشخصی در تخصیص اعتبار برای چنین فعالیت هایی وجود ندارد که این امریک نقص و مشکل ساز است.

اتحادخبر:  معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دیرگفت : باتوجه به حجم برنامه های فرهنگی ، هنری و اجتماعی دستور العمل مشخصی در تخصیص اعتبار برای چنین فعالیت هایی وجود ندارد که این امریک نقص و مشکل ساز است.

معاون فرماندار دیر: فقدان ردیف اعتباری فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مشکل ساز شده است

به گزارش ایرنا؛ مسعود تنگستانی روز یکشنبه در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، بانوان و خانواده شهرستان دیرافزود: برخی ادارات و نهادهای مرتبط با امور فرهنگی با عشق و علاقه، هزینه شخصی و گاهی از اوقات با دست خالی به کارهای فرهنگی و اجتماعی می پردازند.

وی یادآورشد:  برای فعالیت ها و برنامه های فرهنگی هدفمند، ردیف اعتباری نیاز است.

تنگستانی  گفت: با توجه به سال پایانی دولت و تاکید ریاست جمهور بر تکمیل طرح های نیمه تمام، پروژه هایی که قابلیت افتتاح در دهه فجر ۹۹ را دارند مشخص شده و از آنجا که نگاه فرماندار بر توزیع متوازن اعتبارات پروژه های مختلف دستگاه های اجرایی شهرستان است، سهم دستگاه های فرهنگی نیز لحاظ شده است.

معاون فرماندار دیر افزود: ستاد اوقات فراغت و بررسی آسیب های اجتماعی در قالب این کارگروه به زودی تشکیل و برگزاری کلاس های آموزشی آسیب های اجتماعی در دستور کار است که در این راستا از سمن ها می خواهیم طرح مدون ارائه کنند تا بتوانیم اعتبارات موجود را دریافت کنیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: در سال جاری ۸۱ برنامه توسط انجمن های فرهنگی و هنری  این شهرستان تدوین شده است.

غلامرضا ناطقی پور افزود: بانوان هنرمند شهرستان سال گذشته در عرصه استانی و بین المللی در هنرهای نمایشی تئاتر بیشترین فعالیت و حضور داشته اند که نقطه عطفی در حوزه نمایش و تئاتر است.

وی گفت: مبنای کار فعالیت های فرهنگی و هنری در سال جاری تولید محتوا و فعالیت در فضای مجازی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر خواستار تکمیل سالن اجتماعات شهر آبدان شد.

مسئول امور بانوانان فرمانداری دیر گفت: پیگیری کمبود پزشک زن در شهر و مراکز تفریحی فرهنگی بانوان و اشتغال زنان سرپرست خانوار از اولویت های این مجموعه است.

آمنه کنگانی افزود: طرح هنر زندگی برای گروه بالای ۱۸ سال شامل زوجین و افرادی که پنج سال از زندگی آنان گذشته باشد در قالب ۳۶ جلسه آموزشی در دستور کار قراردارد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/129849