امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 10 خرداد 1399 - 11:06

اتحاد خبر: ایرج خرمدل مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مدیرعامل اسبق پالایشگاه پارسیان و مدیران موفق در حوزه پارس جنوبی چندان چهره آشنایی در میان افکار عمومی استان بوشهر نیست و همین امر باعث واکنش برخی دلسوزان شد. اتحاد جنوب در راستای رسالت حرفه ای بر آن شد تا گفتگویی با برخی چهره های خوشنام و منصف بوشهری شاغل در ...

اتحاد خبر - مهدی بکران: ایرج خرمدل مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مدیرعامل اسبق پالایشگاه پارسیان و مدیران موفق در حوزه پارس جنوبی چندان چهره آشنایی در میان افکار عمومی استان بوشهر نیست و همین امر باعث واکنش برخی دلسوزان شد. اتحاد جنوب در راستای رسالت حرفه ای بر آن شد تا گفتگویی با برخی چهره های خوشنام و منصف بوشهری شاغل در شرکت های مختلف پارس جنوبی داشته باشد و به بررسی  شخصیت کاری و اجتماعی مدیرعامل تازه معارفه شده بپردازد.

 

از مصاحبه شوندگان خواسته شد تا ارزیابی خود را از توان مدیریتی و مهمترین شاخصه های مدیریتی وی بگویند. همچنین نظر آنها را در مورد سابقه تعاملات اجتماعی این مدیر با محیط پیرامونی پرسیدیم و در آخر هم خواستیم پیشنهاد خود را به این مدیر ارایه دهند.


در ادامه شما را دعوت می کنیم به خوانش نظرات بوشهری های صنعت نفت در مورد ایرج خرمدل:

بومی و غیر بومی خیر، عملگرایی آری


مدیر منابع انسانی پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی می‌گوید: در حوزه مدیریت صنعت سابقه درخشان وی در پالایشگاه های سوم، پنجم و پارسیان گویای توانمندی اوست.
علی داغباشی ادامه می دهد: خرمدل، شجاع، قاطع ، بدون تکلف و متواضع است و در تمام دوران خدمتیش با همه محدودیت های قانونی باز نهایت اهتمام در تعامل و همکاری با محیط پیرامونی داشته و پیشنهاد دارم برای موفقیت در این پست جدید فارغ از بومی یا غیر بومی بودن انسان های عملگرا که تعدادشان کم هم نیست استفاده کند تا کارنامه ای خوب بجا گذارد .



شناخت از محیط پیرامونی صنعت، راهگشای مشکلات صنعت نفت


یک کارشناس در مجتمع گاز پارس جنوبی، شاعر و نویسنده معتقد است: خرمدل با توجه به حضور بیست‌ساله در صنعت نفت و منطقه با مشکلات و معضلات صنایع نفت و‌ محیط پیرامونی آن در عسلویه، کنگان و جم آشنایی کافی دارد و همین آشنایی می‌تواند کمک بزرگی به او کند تا سبک مدیریتی و اولویت‌های مدیریتی‌اش را بر همین اساس پایه‌ریزی کرده و جلو ببرد.
حمزه زارعی ادامه می دهد: مهم‌ترین شاخصه اخلاقی ایشان مشورت‌پذیر بودن ایشان است و در زمینه‌های که در آن تخصص لازم را ندارد اعلام نظر شخصی نمی‌کند و برایند نظر و دیدگاه‌های کارشناسان هر حوزه را در مدیریت خود اعمال می‌کند.
زارعی می افزاید: خرمدل علاقه خاصی به گسترش فرهنگ در کنار صنعت دارد و زمانی که در پالایشگاه پنجم حضور داشت، پالایشگاه تحت مدیریت ایشان سرآمد در توسعه فرهنگی و ادبی در بین سایر پالایشگاه‌ها و سایر مراکز صنعتی بود.
این شاعر و نویسنده می گوید: با توجه به اولین صحبت خرمدل در دیدار با فرمانده سپاه امام صادق و استاندار به نظر می‌رسد که ایرادهای اساسی محیط‌پیرامونی صنعت در عسلویه، کنگان و جم را شناخته و برنامه‌هایی راهبردی با قابلیت اجرایی دارد که امکان کاهش تهدیدها و افزایش هم‌افزایی و هم‌گرایی مردم ساکن در این مناطق و صنعت را فراهم می‌سازد.



نظم و توجه ویژه به نیروی انسانی


یکی از مدیران فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی و عضو سابق شورای شهر جم می گوید: از زمان شرکت توتال به عنوان نیروی مورد توجه متخصصان خارجی که در منطقه عسلویه مشغول کار بودند.  مدیر مهندسی مجتمع گاز. بعد از ان مدیر پالایشگاه سوم. بعد از ان مدیر عامل پالایشگاه پارسیان.بعداز ان مدیر پالایشگاه پنجم. ومعاون مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی. نزدیک 22سال خدمت در استان بوشهر.
شیخ علی رضایی می افزاید: مهمترین شاخص مدیریتی خرمدل نظم و توجه ویژه به نیروی انسانی است و همچنین بسیار پر تلاش و صاحب ایده های مختلف صنعتی است.
رضایی ادامه می دهد: در این مدت 22سال خدمت پر واضح هست که نگاه خوبی نسبت به مسولیتهای اجتماعی دارد. چه زمانی که در پارسیان بود  و چه در منطقه عسلویه.  در این مدتی که از حکم وی میگذرد در تهران به دنبال توسعه پارس جنوبی بوده. و اولین اولویت خود توجه ویژه به منطقه داشته  است. 
این مدیر فرهنگی چند پیشنهاد مطرح می کند: اول: پیگیری برای اوردن کارخانه های پایین دستی جهت اشتغال بیشتر.  دوم: تاسیس یک مرکز گردشگری کنار آبهای خلیج فارس.  سوم: تلاش برای  تبدیل کردن عسلویه به منطقه آزاد تجاری. .



ابتدا بررسی عملکردها، بعد اقدام
مدیر اداری پتروشیمی کیمیا و از مدیران سابق اداره اشتغال منطقه ویژه  ساده و بی پرده سخن گفت: چند نوبتي كه در خصوص حقوق و دستمزد پرسنل پالايشگاه خدمت اقاي خرمدل رسيدم، او را انساني اخلاق مدار و پيگير در حوزه احقاق حقوق پرسنل ديدم. اما در حوزه پيراموني از عملكرد وی اطلاعي ندارم.
ضیا کرمی می گوید: با توجه به مديريت خرمدل در يكي از مهمترين شركت هاي فرعي وزارت نفت( مجتمع گاز پارس جنوبي) قاعدتا داراي معيارهاي مديريتي قابل قبولي هستند. اما متاسفانه يكي از ضعيفترين مديريت هاي سازمان منطقه ويژه، مديريت منابع انساني مي باشد كه بالاي ٩٠٪؜ نيروى انساني سازمان از آن ناراضي هستند، كه پيشنهاد میکنم ضمن دراین رابطه تصمیم قاطعی بگیرد.
کرمی می افزاید: ضمنا در خصوص مديريت كار این سازمان،  به دلیل شناخت كامل و جامع  موسوي از منطقه و كليه كارگاه ها و كارفرماها و همچنين شناخت خرمدل از وی، حمایت و تقویت موسوی می تواند نقطه قوتی برای سازمان باشد.
وی ادامه می دهد: که مدیرعامل جدید منطقه ویژه باید در تصمیم گیری ها، عملکردها را رصد کرده و از فعالیت عده ای كه به صورت مستمر  به دنبال ضربه زدن به دیگران و به اصلاح زیرآب زنی هستند،  ممانعت کند.



عملگرایی، اهتمام و جدیت در پیشبرد تعالی سازمانی
 کارشناس بازرسی فنی مجتمع گاز مارس جنوبی می گوید: خرمدل با توجه به کارنامه درخشان و عملکرد مناسبی که از خود در مدت زمانیکه سکاندار چند پالایشگاه پارس جنوبی بوده است، و آشنایی که با منطقه ویژه اقتصاد انرژی پارس دارد می تواند خدمات شایسته ای برای این منطقه و محیط پیرامونی آن ارائه نماید.
حجت هاشم پور  می افزاید: عملگرایی، اهتمام و جدیت در پیشبرد تعالی سازمانی و اهمیت به شایسته سالاری در بین کارکنان زیر مجموعه خود.
هاشم پور ادامه می دهد: حمایت از سرمایه گذاران، رونق بخشیدن به صنایع پایین دست و توجه به فعالیتهای اجتماعی متاثر از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی. حمایت از نیروی کار و توسعه اشتغال پایدار، توسعه ارتباط صنعت با دانشگاه.




سلامت و اعتقاد به کار گروهی
کارمند شرکت ملی نفت ایران می گوید: در خصوص مدیریت در حوزه صنعت نفت به دلایل مختلف از جمله پیشرو بودن صنعت نفت و همچنین الزامات تولید و بهره‌برداری، فرآوری و صادرات محصولات رعایت استانداردهای به‌روز جهانی و داخلی و.... مدیریت در صنعت نفت چند وجهی می‌باشد و الزاما بصورت کار گروهی بهتر انجام می‌گیرد، اما در خصوص مدیریت عاملی این سازمان به علت استراتژیکی بودن منطقه پارس نسبت به سایر مراکز و شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت کار دشوار و حساس‌تری می‌باشد، با توجه به رسالت سازمان در حوزه جذب سرمایه، تامین امنیت تاسیسات، تداوم تولیدو انجام مسئولیتهای اجتماعی، با توجه به شناختی که از جناب مهندس خرمدل دارم امیدوارم با بکارگیری همه منابع و استفاده از ظرفیت‌های موجود در منطقه بخصوص نیروی انسانی جوان، متعهد، متخصص و بومی منطقه قطعا می‌تواند در دستیابی به اهداف این سازمان موفق باشند.
این کارشناس ارشد مدیریت اجرایی ادامه می دهد: مهم‌ترین شاخصه شخصی خرمدل سلامت نفس و اعتقاد به کار گروهی است که می‌تواند در کنار تخصص و تجربه وی، کمک شایانی به صنعت و جامعه محلی کنند.
حسن بشی می افزاید: خرمدل در جلسات و جاههای مختلف بارها اعلام کرده اند که توجه ویژه‌ای به جامعه محلی و محیط پیرامونی دارند،. امیدوارم با نگاهی به شایسته سالاری و دور از سياست زدگی و راهبردهای حزبی و گروهی با استفاده از همه پتانسیل‌های منطقه مخصوصا در حوزه منابع انسانی و توجه بیشتر به خانواده بزرگ صنعت نفت بخصوص استفاده از ايثارگران شاغل در مجموعه گامی بلند و متفاوت در راستای انجام وظائف سازمانی و خشنودی مردم منطقه و در نهایت خشنودی خداوند بردارند.




تخصص فنی و تعهد به محیط؛ راز موفقیت خرمدل است
 امید احمدی،جانشین HSEپالایشگاه پنجم می گوید: از مدیران توانمند است و در مدت حضورش در این پالایشگاه نشان داد که هرکس لیاقت داشته باشد را ارتقا می بخشد. بسیار شجاع، مشورت پذیر و دلسوز می باشد و یقین دارم با تخصص فنی و تعهدی که به محیط پیرامونی دارد می تواند موفق باشد و سبب خیر و برکات برای استان نیز گردد.







کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...