امروز: دوشنبه 23 تير 1399
    طراحی سایت خبری
تاريخ انتشار: 09 خرداد 1399 - 19:00

اتحاد خبر -اکبر صابری: اکنون محمد باقر قالیباف رئیس قوه مقننه ای است که مجلس انقلابی خوانده می شود و می خواهد با فساد مبارزه کند. سئوال مهم این است آیا می شود با یک دستمال کثیف شیشه ای را تمیز کرد؟ آیا متهم به فساد مالی می تواند محور با مبارزه با فساد باشد؟ آیا مفهوم انقلابی و مجلس انقلابی این است؟؟؟ گذشت زمان البته همه چیز را روشن...

مجلس انقلابی و دستمال کثیف

اکبر صابری:

مجلس یازدهم 7 خرداد ماه رسماً افتتاح شد و 8 خرداد هیات رئیسه خود را شناخت. محمد باقر قالیباف با رای اکثریت نمایندگان به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد. این در حالی است که شائبه فساد مالی از گِرد وجود رئیس جدید پارلمان هنوز پاک نشده است.
سایت معماری نیوز به مدیر مسئولی یاشار سلطانی برای اولین بار مدعی شد که شهرداری تهران در زمان تصدی محمد باقر قالیباف به برخی از مدیران شهرداری، اعضای شورای شهر، یک نماینده مجلس، یک مقام نیروی انتظامی و چند مقام و مأمور حراست، در شمال تهران، املاکی با قیمت‌های نجومی را با ۵۰ درصد تخفیف واگذار کرده‌است و در بسیاری موارد قیمت کارشناسی املاک نیز کمتر از نرخ واقعی برآورد شده و برای پرداخت ۵۰ درصد باقی‌مانده وام‌های کلان با باز پرداخت ناچیز در نظر گرفته شده‌است. بعضی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از لزوم ورود این قوه به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران سخن گفتند.
روزنامه اعتماد در تیتر یک شماره چهارشنبه ۱۰ شهریور خود با عنوان «شهرداری زیر تیغ تحقیق و تفحص» گزارش داده که «اعضای اصلاح طلب شورای شهر با تقدیم طرحی دربارهٔ بررسی واگذاری املاک نجومی خواستار ورود این نهاد به موضوع شدند.
عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران، روز جمعه ۱۲ شهریور اعلام کرد که دستور پیگیری تخلفات منسوب به شهرداری و شورای شهر را داده‌است.
در ۶ آبان ۹۵ دادستان کل کشور از تخلف در واگذاری املاک به ۴۵ نفر از مدیران شهرداری و خارج از شهرداری که عضو تعاونی نبوده‌اند و ۱۵۰ نفر که تخفیف بالا و خارج از ضابطه گرفته‌اند و ۲۹ نفر خارج از شهرداری که آپارتمان گرفتند خبر داد.
احمد توکلی رئیس سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت و نمایندهٔ پیشین مجلس در این باره گفت: «تخلف شهرداری و شورای شهر تهران محرز است» گزارش او دربارهٔ املاک نجومی مفصلاً در سایت‌ها منتشر شد که طبق گزارش او از لیست ۱۸۰ نفره واگذاری‌ها، واگذاری به ۱۲۲ نفر محرز شده‌است. به این ترتیب ۱۷ هزار متر مربع (عمدتاً در مناطق ۱، ۲، ۳ و ۲۲ تهران) با ارزش کارشناسی ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تخفیف غیرقانونی واگذار شده‌است.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اوایل شهریورماه ۱۳۹۵ گفتند که طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در سه محور «صدور مجوز و پروانه‌های ساخت بی حساب و کتاب، انتصاب ناصحیح در شهرداری تهران و واگذاری بی حساب و کتاب املاک به اعضای شورای شهر» را تدوین می‌کنند.
اما در نهایت ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ نمایندگان مجلس، تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری تهران در واگذاری املاک و پروژه‌ها به اشخاص حقیقی و حقوقی را رد کردند.
اینکه چرا و چگونه مجلس به این تصمیم رسید که از خیر تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در زمان تصدی محمد باقر قالیباف بگذرد بر ما چندان روشن نیست.
اما محمود صادقی، نماینده تهران با بیان این که اگر مسئله‌ای وجود نداشت، شهرداری باید از تحقیق استقبال می‌کرد، شهرداری را به «لابی‌گری» و «واگذاری امتیاز تراکم ۱۰میلیارد تومانی به برادر یکی از اعضای کمیسیون عمران مجلس» متهم کرد.
فاطمه سعیدی، دیگر نماینده تهران در مجلس نیز مخالفت نمایندگان با تحقیق و تفحص از شهرداری را ناشی از «فشار سنگین حامیان و اطرافیان شهردار تهران و لابی‌های عجیب با نمایندگان، انتخاب زمان نامناسب (آخرین سه شنبه سال) برای قراردادن این موضوع در دستور کار و غیبت ده‌ها نماینده در جلسه» عنوان کرد.
محمود صادقی در نوزدهم تیر ۱۳۹۷ همچنین افشا کرد که بر اساس گزارش‌های کارمندان مجلس در جریان تصویب طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران یکی از نمایندگان به ارزش یک میلیارد تومان هولوگرام تغییر کاربری و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس کارت پول پنج میلیون تومانی دریافت کردند.
پروانه سلحشوری، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی دور دهم که قید نمایندگی در مجلس یازدهم را زد و کاندیدا نشد‌، روز سه‌شنبه، ۲۴ دی۱۳۹۸، در صفحه توییتر خود، ضمن اعتراض به صحبت‌های عباسعلی کدخدایی مبنی بر فساد اقتصادی نمایندگان رد صلاحیت شده، به پرونده‌های فساد اقتصادی قالیباف و تایید صلاحیت او اشاره کرد.


جالب تر اینکه دو سه روز مانده به شروع به کار مجلس یازدهم، این‌بار نه از جانب اصلاح‌طلبان، بلکه از سوی یک منتخب اصولگرای پایتخت مطرح شده است.
سیدمصطفی میرسلیم، کاندیدای سابق ریاست جمهوری و عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی اخیرا از رایج شدن «روش‌های ناپسند در جمهوری اسلامی» ابراز تاسف کرده که به ‌گفته او، زمینه‌ساز خریداری آرای نمایندگان در مجلس است. او با بیان اینکه «کار خرید آرای نمایندگان خیلی صریح در مجلس انجام می‌شود و برخی نمایندگان رای خود را حراج می‌کنند»، مدعی شده است: «برای پس گرفتن یک طرح تحقیق و تفحص ۶۵ میلیارد تومان فقط به یک رییس کمیسیون در مجلس پرداخت شده است.» میرسلیم البته اشاره‌ای به اسم رییس کمیسیون متخلف همچنین موضوع آن طرح تفحص نکرده اما واکنش برخی سیاسیون اصلاح‌طلب و اصولگرا، از این حکایت دارد که ظاهرا منظور همان تفحص جنجالی از «املاک نجومی» بوده است. (همشهری آنلاین)


بگذریم... شرح این ماجرا بسیار مفصل است. اما میرسلیم دیگر از اصلاح طلبان که متهم به غرض و سیاه نمایی هستند نیست. از خود انقلابیون و از لیست خودشان است. واقعاً کدام نماینده مجلس ۶۵ میلیارد تومان رشوه گرفته است؟ یا میرسلیم راست می گوید یا دروغ، اگر میرسلیم راست می گوید رئیس کمیسیون را باید گرفت و بازخواست کرد و اگر میرسلیم دروغ گفته است باید تعقیب قضایی شود که چرا در این شرایط اینچنین سیاه نمایی می کند؟. بالاخره باید این لکه سیاه فساد از چهره نظام و برخی چهره های شاخص آن برداشته شود.
آنچه مسلم است اینکه هرگز به پرونده فساد مالی قالیباف شفاف رسیدگی نشد. کاش اجازه داده بودند برای اینکه اتهامات وارد شده به قالیباف شفاف نفی شود از شهرداری تهران تحقیق و تفحص می شد. اینکه چرا با لابی و فشار سنگین اجازه تحقیق و تفحص ندادند خود به ابهامات می افزاید.
اکنون محمد باقر قالیباف رئیس قوه مقننه ای است که مجلس انقلابی خوانده می شود و می خواهد با فساد مبارزه کند. سئوال مهم این است آیا می شود با یک دستمال کثیف شیشه ای را تمیز کرد؟ آیا متهم به فساد مالی می تواند محور با مبارزه با فساد باشد؟ آیا مفهوم انقلابی و مجلس انقلابی این است؟؟؟ گذشت زمان البته همه چیز را روشن خواهد کرد.

 

* * * * *

   #شفافیت

دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس یازدهم در اقدامی کم سابقه آراء خود به هیات رئیسه مجلس را منتشر کرد. او شفافیت را از اولویت های مجلس یازدهم عنوان کرده بود و قول داده بود خودش شفاف باشد که به وعده اش برای ابتدای کار نمایندگی عمل کرد.

 

انصاف حکم می کند کار خوب را از غیر همفکر سیاسی خود هم تایید و تشویق کنیم و اگر در برخی موارد نقطه ضعفی هم دیدیم منصفانه انتقاد کنیم.

اگر شفافیت دکتر رضایی ادامه دار و در همه موارد جلسات علنی مجلس باشد قطعا او پیشتاز نمایندگان استان بوشهر در همه ادوار در زمینه شفافیت خواهد بود.

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1399/03/14 - 06:22
0
2
هیچ مجلسی و هیچ نمایند ه ای در فکر ملت ایران نبوده و نخواهد بود , خدمتی در کار نیست , مگر هرکس جبهه رفته باید به دنبال فساد باشد , این چه فرمایشی هست , ................. نمایندگان همچنین و خلاص
بسم الله الرحمن الرحیم خدمت همه خوانندگان و مراجعه کنندگان به این سایت سلام عرض می کنم. ما در عجب ایم چرا جناب آقای صابری در مقابل فساد دولت تدبیر و امید جناب حسن روحانی تاکنون سکوت کردند چرا در مورد ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار گم شده تاکنون حرفی نزدند چرا در مورد فساد جناب زنگنه هیچ سخنی نگفتند آیا واقعاً ایشان حق السکوت گرفتن یا چشمانشان مشکل دارد یا اصلاً این موارد را فساد نمی دانند یا فقط قصد حمله به نیروهای انقلابی دارد واقعا چرا جناب آقای صابری در مدیریت استان بوشهر هیچ گونه فسادی وجود ندارد در جریان اصلاحات استان بوشهر هیچ مورد فسادی وجود ندارد چرا سکوت کرده اید یا معامله گری یا خودتان را به کری و کوری زدید یا واقعاً قصدتان برای رضای خدا نیست از اینکه هم حزبی هایتان توسط مردم و شورای نگهبان رد صلاحیت شدند میسوزید و ناراحتی می دانم شکست سخت است آن هم شکست از مردمی که زمانی به شما اعتماد کردند اما چه پاسخی به اعتماد آنها دادید قرار بود معیشت مردم با برجام حل شود اقتصاد رونق بگیرد ولی چه شد شما متهم هستید به بزک کردن برجام متهم هستید به همراهی جریان غرب گرا که هسته‌ای کشور را بر باد داد واقعاً چه جوابی برای مردم دارید خواهش می کنم احترام به رای مردم بگذارید و تمکین قانون کنید این مجلس مجلس همه ملت ایران است رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود بودند ما نمایندگان مردمیم معیشت مردم از مهمترین مسائل ما خواهد بود.
جناب آقای صابری مردم نمایندگان و جناح سیاسی شما را رد صلاحیت کردند خواهش می کنم امورات دیگر بپردازید در مورد معضلات و مشکلات اجتماعی سخن بگویید در مورد آلایندگی هوا سخن بگویید در مورد اشتغال جوانان بنویسید در مورد صنعت نفت بنویسید و ظلم بزرگ جناب آقای زنگنه در حق مردم بوشهر بنویسید اوصیکم بتقوی الله و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
1399/03/11 - 12:51
2
4
باسلام
در مورد آقای قالیباف و سابقه و عملکرد ایشان همه چیز واضح و روشن است: ایشان در زمان جنگ از فرماندهان توانمند آن دوره بوده و پس از آن هم در هر عرصه ای وارد شده اند منشا خیر بوده اند. تنها نکته مبهم فعالیت های درخشان ایشان همین پرونده مربوط به اتفاقات مالی عجیب در زمان تصدی شهرداری ایشان است که البته تا جایی که یاد دارم در دادگاه ها و جلسات رسیدگی به این تخلف خودشان جلوتر از همه به این ابهامات و سوالات پاسخ می دادند. به هر حال تا زمان روشن شدن تمام ابعاد ماجرا باید صبور بود و تخریب و عدم حمایت از وی را به تاخیر انداخت. مطمئنا قوه قضاییه و ریاست پرتلاش آن به این پرونده هم رسیدگی خواهند کرد.

در مورد نقد آقای صابری هم باید به عرض برسانم که کمی به دور از انصاف است که این چنین به رییس مجلس جدید تاختند. اگر آقای قالیباف و مجلس فعلی بتوانند شرایط کشور را بهبود ببخشند دیگر کسی اصلا به ماجرای مالی پیش آمده در شهرداری تهران توجه نمی کند و این انتقاد شما را منتقدان تان مرتب به رخ تان خواهند کشید و ملعبه دست اطرافیان احتمالا بدخواه خواهد شد.

متاسفانه مجلس قبلی به شدت از آنچه که از یک مجلس انتظار می رفت فاصله داشت و البته حواشی ناخوشایندی هم به وجود آوردند (سلفی با موگرینی، عدم ابراز وجود لیست امید در اکثر موارد مهم مجلس و ...) مجلس قبلی یکی از متهمان ردیف های اول شرایط نابسامان اقتصادی هم هستند.

از شخص شما به عنوان یک فرهنگی متعهد و فردی جبهه رفته و کسی که با راه اندازی هفته نامه وزین اتحاد جنوب نشان داد دغدغه شان مردم و بهبود شرایط جامعه است انتظار می رود به جای پرداختن به اینگونه موارد و اتهامات اثبات نشده، مشاور و منتقد قدرتمندی برای نمایندگان مجلس فعلی به خصوص نمایندگان استان باشید.
یادمان باشد در شرایط فعلی کشور باید موقتا چشممان را بر روی برخی مسایل ببندیم تا پس از سروسامان یافتن اوضاع به موارد کم اهمیت تر رسیدگی شود.

باتشکر
پاسخ: با سلام و سپاس از تذکر خیرخواهانه شما. ابهامات مالی آقای قالیباف بسیار زیاده متاسفانه و این نقد هم از سر دلسوزی و خیرخواهی نوشته شده.
1399/03/10 - 23:54
3
1
سلام عرض ادب، من حکمت جو هستم و یک جمله تاریخی آقای صابری بزرگ را تا ابد بخاطر خواهم داشت که در یک بیان عمومی مکتوب فرمود ازین که جوانان امروز اینقدر خاموش و در برابر حق و حقیقت گویی ترسان هستم تعجب میکنم جوانان نسل اول انقلاب کردند که حق و حقایق بدون کمترین ترسی بیان شود اما جوانان نسل جدید جرأت حق گفتن را ندارند.
باری گرچه سکوت آقای صابری در دوره هایی قابل انتقاد هست اما این که بهر دلیلی امروز حقایق تلخ و بزرگی را بیان کرده است جای تقدیر و ثواب عظیمی برای ایشان هست.
متاسفم برای بزدلانی که او را تهدید می‌کنند اولا ایران بیشه شیران بوده و هست اگر حرفی یا پاسخی دارید رک مثل مرد بیان کنید و گر پاسخ حقی ندارید کسی را تهدید نکنید تمام دشتستان بزرگ مانند کوه پشت آقای صابری و هر مرد حقیقت گویی ایستادست.
هاشمی رفسنجانی هر چه بود یک فرد درون مجموعه نظام بود و حذف اصلاح طلب یکی از ستونهای این نظام هستن آن نادان که باعث نفاق و تفرقه میان گروه های مختلف خشونت قطعاً خائن و جاسوس هستند. از هیچ حقی باک نداریم با تمام وجود از مردان حقیقت گو پاسداری میکنیم . استخر گویان نفاق اندازان خائن عوامل انگلیس جایی برای شما در کشور ایران نیست ننگ و مرگ برشمایان
1399/03/10 - 23:28
3
3
درود برجناب صابری واقعا گل گفتید
دستمال کثیف و مبارزه بافساد؟
بعضی ها حاشیه امنیتی دارند که هرکاری دلشان میخواهد انجام بدهند
1399/03/10 - 23:10
3
6
جناب اقای صابری آقای اصلاح طلبان چه کاری برای مردم انجام دادند....از آقای نماینده تان تا رییس جمهورتان و..... انشاله به امید خدا اصول گرایان بمردم کمک میکنند تا از بن بست اقتصادی و ....در نجات پیدا کنند. مردم خودشان آگاه و بصیرت دارند
1399/03/10 - 16:02
1
2
فکر نکنم این مدیریت سایت ظرفیت نشر نظرات بنده را داشته باشد.
باشیم و ببینیم
1399/03/10 - 16:01
1
3
اقای صابری، تهمت پراکنی شما مصداق این قطعه شعر زیباست از معلم قرآن مرحوم خانم دکتر طاهره صفارزاده:
این داوران دودی شکل،
بیهوده سنگ،
بیهوده گل،
به ساحت مهتاب میزنند.
1399/03/10 - 15:12
1
6
الحمدلله مجلس قبلی و نماینده سابق و هم حزبی آقای صابری از فساد و اشتباه مبرا بودند که ایشون مهر سکوت به لب زده بودند و الان مثلا به جایگاه اولیه خودشان یعنی نقد مسئولین برگشته اند!
جل الخالق
1399/03/10 - 13:47
2
4
سلام من خودم سالها به اصلاح طلب ها راي دادم الان يه چيزي ثابت شده برام اينكه اصوالگراها لااقل براي مردم كاري ميكنند حسن روحاني آينه تمام نماي اصلاحات بود بلاتكليفي معلمان بيچاره حق التدريسي و پيش دبستاني بعد از 7 سال ، عدم تغيير وضعيت پرسنل شركت نفت و گاز ، افزايش حقوق زير 20 درصدي امسال كارگران بيچاره اون هم بدون حضور نماينده كارگران و ...... اينها نمونه اي از كاراي اصلاح طلب ها بود فقط خدا كنه به حق آبروي فاطمه الزهرا (س) تو خرداد 1400 اصلاحات راي نياره كه قطعا روحاني كارشون را براي سال آينده خيلي خيلي سخت كرده باور كنيد راي آوردن جبهه اصلاح براي من كارگر يك كابوس بزرگه .
1399/03/10 - 12:36
5
7
سلام از این اظهارات نسنجیده اقای صابری که تهمت ناروا به رییس مجلس میزنه به قوه قضاییه شکایت میکنیم
1399/03/10 - 12:19
1
4
اقای صابری, پستها چرخشی هست , نوبتی می ایند , برای خدمت گذاری , مردم داغون شدند , از خدمت گذاری, اقای صابری چرا خودت را اذیت می کنید؟ خودت همه چیز را خدا وکیلی می دانی , مجلس دهم چگونه بود؟! لاریجانی شب اصولگرا بود, صبح اصلاح طلب بود, مردم خسته شده اند
1399/03/10 - 11:07
4
8
جناب صابری! سیاست یک بام و دو هوای شما و هم حزبیهایتان برای ملت کاملا آشکار گردیده! زمانی که شورای نگهبان تعدادی از نمایندگان اصولگرا و اصلاح طلب مجلس را به دلیل مفاسد متعدد اقتصادی رد صلاحیت کرد، جیغ بنفش بلند شد که ای واویلا شورای نگهبان تعدادی از صالحین را رد صلاحیت کرده. آنجا جانبداریتان از مفسدین قابل درک بود!!! اینجا هم فریادتان قابل درک است!!! امروز رییس جمهور منتخبتان بین دو رییس قوه گرفتار شده که از قضا هر دو رقیب انتخاباتیش بوده و بی محابا و بدون مدرک آماج تهمت های او قرار گرفته اند!
1399/03/10 - 09:19
3
3
یکی به نعل میزنید ویکی به میخ.
شما که اینقدر خوبید یا مطالعه ی هم در مورد دیگر نمایندگان قبل وبعد وشهرداران قبل وبعد می کردید.
کار شما چیزه دیگرست.
در ضمن آقای رضایی باید هوشیارباشد، به اسم وحدت این سرمایه اجتماعی بدست آمده در منطقه در عموم و انشاء الله افزایش اون، را از دست ندهد.
چیزی که الان عزیزان مفت به بهای اندک خودرو و ملک وپول فروختند، و در بین مردم داد میزدند پول نداریم.
اگر رضایی حریم وحدود خود را در قامت امانت مجلس«این فرصت فوق العاده طلایی»را قدر نداند، دیگرفرصت بازگشت اعتماد عمومی نیست.
زمان ذی قیمت تر از آنست که هرکسی فکرش کند.
لذا بدین سبب است که عده اس دایه مهربان تر از مادر شده اند.
آقای رضایی،مردم هوشیار تر از آنند که پیش بینی کنید.
مواظبت از موقعیت پیش آمده برعهده شخص حضرتعالی است.
هیچ احدی نمی تواند این سرمایه اجتماعی رابازگرداند.
انشاء الله قدر نعمت وجود ملت را بفهمیمم.
1399/03/10 - 06:13
3
8
اقای صابری دستمال جناب لاریجانی , هاشمی , کروبی , وغیره پاک بوده ؟!!دستمال پاک , کیلو چند؟!
1399/03/10 - 05:59
3
8
سلام اقای صابری , چه کسانی با فساد مبارزه کردند , خواهشا نام ببرید , اصلا کسی بوده با فساد مبارزه کند , چه مجلسی مبارزه کرده , حتما مجلس ششم , انها هم در کانادا و امریکا هستند , استخر فرح مبارزه کرد , خاتمی , احمدی نژاد , هاشمی رفسنجانی , چه کسی ,بیژن زنگنه , کی , چه کسانی؟!
1399/03/10 - 00:22
3
10
چرا زمانی که لاریجانی رئیس مجلس بود و نمایندگان درگیر رانت خواری و فساد اقتصادی بودند صحبت از فساد نگردید؟
لابد اون زمان فساد یک‌تفسیر دیگر داشت که در حوزه کاری شما نبود!!!
1399/03/09 - 22:30
3
8
انشاالله با همین مجلس وضع معیشت مردم بهتر میشه.......................
عاقبتتون استخر فرح
1399/03/09 - 21:38
3
3
با عرض ادب و احترام همانطور كه ميفرماييد متهم كسي هست كه جرمش محرز نشده
پاسخ: خب رسیدگی نشده که محرز بشه یا نشه
1399/03/09 - 21:24
5
8
بازگشت اتحاد خبر و حاجی را به جایگاه اولیه خودشان که نقد مسئولین بود را به عموم تبریک میگویم.
1399/03/09 - 21:16
4
6
سلام دوستان شما در دولت و مجلس و وزارت اطلاعات و شهرداری و شورای شهر چطور نتونستند در این همه سال یه مورد خلاف قانون از ایشون پیدا و محاکمه کنند. عجب دوستان ضعیفی داشتید.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • شهردار تنگ ارم استعفا داد
  • بازدید سرزده فرماندار از ادارات شهرستان دشتستان / تصاویر
  • 319 بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند/ افزایش آمار جان‌باختگان به 152 مورد
  • برای احیای ورزش باید از مدارس شروع کرد/زاهدی فرد داور مقتدری است
  • از بستری شدن ۸ نفر از کادر درمان هرمزگان تا افزایش ۳۵ درصدی فوتی ها بر اثر کرونا
  • تعطیلی و محدودیت های آرامستان هنوز پا بر جا می باشد/تجهیزات و فضاهای آرامستان به صورت روزانه ضدعفونی می گردد
  • قیمت اوراق مسکن باز هم افزایش یافت
  • کروناهراسی و عادی‌انگاری کرونا هر دو خطرناک است
  • هنر مسگری در بازار سنتی یزد
  • توقف ضبط برنامه «عصر جدید» تا اطلاع ثانوی
  • مناطق حفاظت‌شده استان بوشهر وضعیت حساسی برای آتش‌سوزی دارد
  • طرح مجلس برای بازگرداندن دوباره «کوپن»
  • امروز آخرین مهلت ثبت خود اظهاری داوطلبان کرونایی آزمون دکتری
  • تفاوت میان حجاب و عفاف چیست؟/ انواع حجاب در آیات قرآن
  • سه شنبه های تکریم در ۱۰ شهرستان استان بوشهر برگزار می شود