کد خبر: 129528 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 خرداد 1399 - 19:40
فرماندار دشتستان در گفتگو با اتحاد خبر:
آتش سوزی در دهرود دشتستان مهار شد / تصاویر

اتحاد خبر: فتح الله نوروزی در گفتگو با اتحاد خبر با بیان اینکه از روز جمعه بعد از ظهر تا امروز آتش‌ سوزی چهار بار مهار شده است، اظهار کرد: شب گذشته نیز آتش خاموش شد اما به دلیل اینکه در منطقه صعب‌ العبور قرار گرفته و انجام عملیات در آن منطقه دشوار است، آتش دوباره شعله‌ ور شد و به همین دلیل وجود بالگرد آبپاش ضروری است.

اتحاد خبر _ مهشید شهنه مطلق: فتح الله نوروزی در گفتگو با اتحاد خبر با بیان اینکه از روز جمعه بعد از ظهر تا امروز آتش‌ سوزی چهار بار مهار شده است، اظهار کرد: شب گذشته نیز آتش خاموش شد اما به دلیل اینکه در منطقه صعب‌ العبور قرار گرفته و انجام عملیات در آن منطقه دشوار است، آتش دوباره شعله‌ ور شد و به همین دلیل وجود بالگرد آبپاش ضروری است.


 فتح الله نوروزی در گفتگو با اتحاد خبر با بیان اینکه از روز جمعه بعد از ظهر تا امروز آتش‌ سوزی چهار بار مهار شده است،
اظهار کرد: شب گذشته نیز آتش خاموش شد اما به دلیل اینکه در منطقه صعب‌ العبور قرار گرفته و انجام عملیات در آن منطقه دشوار است، آتش دوباره شعله‌ ور شد و به همین دلیل وجود بالگرد آبپاش ضروری است.

وی با بیان اینکه بعد از هماهنگی‌ های به عمل آمده از طریق اداره کل بحران استان با مرکز، بالگرد هلال احمر استان فارس به منطقه اعزام و بالگرد آبپاش صبح روز سه‌ شنبه به منطقه آتش‌ سوزی می‌ رسد، تصریح کرد: به دلیل پایین بودن سطح آتش، آسیبی به درخت‌ های بزرگ نرسیده است، اما علف های سطحی روی زمین دچار آتش سوزی شده و ممکن است یک بوته علف کاملا خشک نشده باشد که با  استفاده از بالگرد آبپاش آتش سوزی به طور کامل خاموش خواهد شد.



نوروزی با تاکید بر اینکه ظرفیت انسانی کامل در این عملیات وجود داشته است، بیان کرد: نیروهای حفاظت منابع طبیعی، مدیرکل منابع طبیعی همراه بودند و از نظر نیروی انسانی مشکلی نداشتیم و حدود ۲۰۰ نفر حضور داشتند.

فرماندار دشتستان ادامه داد: وزش باد، گرمی هوا منطقه دهرود باعث شده که پس از اطفاء حریق آتش مجددا شعله ور شده و در منطقه آتش سوزی رخ دهد.

 



















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/129528