کد خبر: 129390 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 خرداد 1399 - 08:16
دکتر حاجیونی :
انتظار داریم صدا و سیما بعنوان شریک اجتماعی بهزیستی خدمات، فعالیت و توانمندی های جامعه هدف را معرفی نماید

اتحادخبر: نشست هم اندیشی مدیرکل بهزیستی  با مدیر کل صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران مرکز بوشهر برگزار شد

اتحادخبر: نشست هم اندیشی مدیرکل بهزیستی  با مدیر کل صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران مرکز بوشهر برگزار شد

دکتر حاجیونی : انتظار داریم صدا و سیما بعنوان شریک اجتماعی بهزیستی خدمات، فعالیت و توانمندی های جامعه هدف را معرفی نماید

به گزارش واحد خبر روابط عمومی بهزیستی استان بوشهر صبح امروز نشست هم اندیشی بین دو سازمان بهزیستی استان و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز بوشهر برگزار گردید .


دراین نشست دکتر علیرضا حاجیونی ضمن اشاره به رسالت بهزیستی و تعدد وظایف آن گفت : بهزیستی سازمانی است که از پیش از تولد ( انجام مشاوره های ژنتیک ) تا آستانه مرگ ( حمایت و نگهداری از سالمندان ) در کنار آحاد جامعه ارایه خدمت می کند. وی بهزیستی را بعنوان متولی آسیب های اجتماعی معرفی کرد و گفت : امیدواریم مردم با فعالیت های بهزیستی بیشتر آشنا شوند و ما انتظار داریم بهزیستی را به شرکای اجتماعی خود معرفی کنیم و آنان را برای همیاری دعوت کنیم. مدیرکل بهزیستی ادامه داد دانستن حق مردم است و انجام کارخیر در بهزیستی با توجه به جنس جامعه هدف واجب تر است زیرا جامعه هدف بهزیستی علاوه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی مسایل روانی و اجتماعی و معلولیت نیز دارند.


دکتر حاجیونی تاکید کرد انتظار داریم صدا و سیما بعنوان شریک اجتماعی بهزیستی استان خدمات بهزیستی و فعالیت  و توانمندی های جامعه هدف را معرفی نماید.


همچنین در ادامه آقای ناظر مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز بوشهر ضمن خیر مقدم به آقای دکتر حاجیونی و هیات همراه آمادگی صدا و سیما را جهت همکاری دو جانبه  و انعکاس برنامه ها و فعالیتهای سازمان بهزیستی اعلام نمود.
گفتنی است؛ این نشست با هدف همکاری و هم افزایی بین بخشی در زمینه رسالت دو سازمان انجام پذیرفت .

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/129390