کد خبر: 129278 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 ارديبهشت 1399 - 10:23
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه:
اجرای استاندارد پروژه های عمرانی باعث استفاده بهینه از آنها می شود

اتحاد خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: اجرای استاندارد پروژه های عمرانی باعث دوام بیشتر پروژه ها و استفاده بهینه از آنها می شود. سروش گرمسیری نژاد روز دوشنبه در بازدید از پروژه های اجرای طرح معابر روستایی، سالن ورزشی پوزگاه، اجرای معابر سواره و پیاده روسازی، ساحل سازی و بازگشایی خیابان مطهری ریگ که باحضور بخشدار ...

اتحاد خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: اجرای استاندارد پروژه های عمرانی باعث دوام بیشتر پروژه ها و استفاده بهینه از آنها می شود.

به گزارش اتحاد خبر، سروش گرمسیری نژاد روز دوشنبه در بازدید از پروژه های اجرای طرح معابر روستایی، سالن ورزشی پوزگاه، اجرای معابر سواره و پیاده روسازی، ساحل سازی و بازگشایی خیابان مطهری ریگ که باحضور بخشدار و مسئولین محلی شهر ریگ و شهرستان گناوه انجام شد، اظهار کرد: این پروژه‌ها جمعاً با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی و استانی در حال اجرا است.



گرمسیری نژاد با اشاره به اینکه انجام پروژه های عمران شهری و روستایی باعث رضایتمندی مردم می شود، بیان کرد: باید با برنامه ریزی لازم درحوزه های مختلف توسط شهرداران و دهیاران اتمام پروژه های در حال اجرا در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: اجرای استاندارد پروژه های عمرانی باعث دوام بیشتر پروژه ها و استفاده بهینه از آنها می شود.

سروش گرمسیری نژاد در بازدید از روند بررسی اجرای معابر مسکن های مهر و خیر ساز ریگ که یکی از مطالبات ساکنین آنها است، اظهار کرد: عملیات اجرای آسفالت این پروژه با هماهنگی بین بخشی بنیاد مسکن، شهرداری ریگ و راه و شهرسازی استان در خردادماه آغاز می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه در بازدید از پروژه اقتصادی شهرک شیلاتی رودشور شمالی، گفت: در خصوص موضوع برق رسانی موقت به این مجموعه توسط مجموعه توزیع برق اقدامات لازم صورت گرفته است.

درحاشیه این بازدیدها گرمسیری نژاد به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی با حضور در اثر معنوی و تاریخی حسینه خان بندر ریگ ضمن بازدید از حوزه های مختلف این حسینه طی پیامی روز جهانی موزه و میراث فرهنگی را تبریک گفت.

این حسینه دارای قدمتی بالغ بر۲۰۰ سال به شماره ۲۰۷۸ در خردادماه سال ۱۳۷۹ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.


 
























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/129278