کد خبر: 129268 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 ارديبهشت 1399 - 09:33
فراخوان آثار هنری قدس آزاد در بوشهر منتشر شد

اتحادخبر:  به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از آرمان های ملت فلسطین فراخوان استانی آثار هنری «قدس آزاد» در بوشهر منتشر شد.

اتحادخبر:  به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از آرمان های ملت فلسطین فراخوان استانی آثار هنری «قدس آزاد» در بوشهر منتشر شد.

فراخوان آثار هنری قدس آزاد در بوشهر منتشر شد

به گزارش ایرنا؛ .رئیس حوزه هنری استان بوشهر روز سه‌شنبه در این ارتباط گفت: هنرمندان این استان دارای ظرفیت‌های هنری بالایی هستند که مفاهیم متعالی مربوط به قدس شریف را می‌توانند در عرصه های هنری بخوبی جلوه‌گر سازند

امید پارسایی‌فر افزود: پیش بینی شده نخستین دوره فراخوان با استقبال و آثار ارزشمند هنرمندان برگزار شود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این فراخوان به صورت سالانه منتشر خواهد شد.

 

وی با اشاره به محورهای موضوعی این فراخوان اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس، همبستگی و وحدت ملی، مسلمانان و کشور فلسطین، مقاومت و بیداری اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شهید راه آزادسازی قدس و مدافعان حرم از موضوع‌هایی است که هنرمندان می‌توانند مرتبط با آنها اثر ارسال کنند.

 

پارسایی‌فر عنوان کرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، داستان، دل نوشته، پوستر، کاریکاتور و موشن گرافیک ارائه دهند.

وی یادآور شد: مهلت ارسال اثر در اولین فراخوان قدس آزاد تا ۱۰ خرداد ماه ۹۹ تعیین شده و شرکت برای همه هنرمندان آزاد است.
پارسایی‌فر ادامه داد: هر هنرمند در هر بخش می‌تواند حداکثر سه اثر ارسال کند و محدودیتی در سبک‌ها و قالب‌های هنری آثار ارسالی وجود ندارد و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده تعلق می‌گیرد.


وی عنوان کرد: آثار ارسالی باید به همراه نام کامل هنرمند، تخصص هنری، تلفن همراه، آدرس دقیق پستی، بیوگرافی و عکس هنرمند از طریق پست الکترونیکی artbushehr۱۰@gmail.com ارسال شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/129268