کد خبر: 129225 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 30 ارديبهشت 1399 - 07:16
شیخ سلمان در رویای همکاری با زیدان
اتحادخبر: زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید مورد توجه نیوکاسل قرار گرفته است.

اتحادخبر: زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید مورد توجه نیوکاسل قرار گرفته است.

 

به گزارش ورزش سه؛ به نظر می رسد شیخ سلمان قصد دارد با پرداخت 300 میلیون پوند مالکیت باشگاه انگلیسی نیوکاسل را از آن خود کند و در صورت رخ دادن این اتفاق، نام های بزرگی راهی این باشگاه خواهند شد. نشریه دیلی میل مدعی شد حتی ممکن است زین الدین زیدان فصل بعد هدایت نیوکاسل را بر عهده گرفته و در سنت جیمز پارک مربیگری کند.

 

زیزو بعد از 10 ماه دوری از رئال مادرید سال گذشته دوباره هدایت این تیم را بر عهده گرفت. اما کهکشانی ها در حال حاضر از کوپا دل ری حذف شده و فاصله ای تا وداع با لیگ قهرمانان نیز ندارند. همچنین در لالیگا شراط برای قهرمانی رئال مادرید آسان نیست و آنها در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رتبه دوم قرار دارند. بدین ترتیب مشخص نیست آیا این سرمربی فرانسوی فصل بعد نیز در برنابئو مشغول به کار خواهد بود یا خیر.

 

اما در صورت جدایی زیدان نام تیم هایی چون یوونتوس و حالا نیوکاسل برای ادامه فعالیت او مطرح شده است. البته پیش از این اسم گزینه هایی چون ماسیمیلیانو آلگری و مائوریسیو پوچتینو نیز برای هدایت نیوکاسل شنیده شده بود. اگرچه این اخبار در حال حاضر در حد شایعه است، اما در صورت حضور شیخ سلمان در راس کار احتمالا شاهد حضور نام های بزرگی در این باشگاه خواهیم بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/129225