کد خبر: 129156 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 29 ارديبهشت 1399 - 07:19
استخر‌ها در انتظار تصمیم ستاد مبارزه با کرونا
اتحادخبر: رییس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو گفت: منتظر هستیم ستاد مبارزه با کرونا در خصوص بازگشایی استخرها تصمیم‌گیری کند.

اتحادخبر: رییس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو گفت: منتظر هستیم ستاد مبارزه با کرونا در خصوص بازگشایی استخرها تصمیم‌گیری کند.

 

به گزارش ایسنا؛محسن رضوانی رییس فدراسین شنا، شیرجه و واترپلو، در خصوص تعطیلی استخرها اطها کرد: یکی از اولین مکان‌های ورزشی که به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شد استخرها بود. در حال حاضر نیز منتظر هستیم تا ستاد مبارزه با کرونا در خصوص بازگشایی آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

 

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص تعیین تکلیف لیگ برتر واترپلو عنوان کرد: تقریبا مراحل پایانی لیگ واترپلو باقی مانده است که همچنان امیدوار به ادامه پیگیری لیگ برتر هستیم. به غیر از لیگ واترپلو، مرحله‌ی آخر لیگ شنا نیز باید انجام پذیرد.

 

وی با تاکید بر اهمیت سلامت ورزشکاران و جامعه عنوان کرد: در چند روز آینده جلسه‌ای به صورت مجازی با کمیته‌های شنا و واترپلو پیرامون تصمیم گیری در مورد آینده لیگ خواهیم داشت و در مورد ادامه مسابقات تصمیم گیری خواهیم کرد.

 

رضوانی که با رادیو گفت‌وگو می‌کرد، اظهار کرد: در حال حاضر یک سری تمرینات با کش برای رشته‌های آبی در حال انجام است ولی به دلیل متفاوت بودن محیط تمرین ورزش‌های آبی با سایر ورزش‌ها بحث تمرین نکردن در استخرها مشکلات عمده‌ای را برای ورزشکاران به وجود آورده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/129156