کد خبر: 129038 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1399 - 07:58
افزایش راندمان انتقال آب با وارد مدار کردن یک دستگاه پمپ کف کش در ایستگاه پمپاژ کلل

اتحادخبر:  روح اله محمدی مدیرعامل شرکتبهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر با اظهار نمود: در پی در خواست های مکرر باغداران ایستگاه پمپاژ کلل مبنی بر اضافه نمودن یک عدد پمپ به پمپ های فعلی، شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی جهت رفع مشکلات کشاورزان و کسب رضایت باغداران اقدام به نصب و ...

 اتحادخبر:  روح اله محمدی مدیرعامل شرکتبهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر با اظهار نمود: در پی در خواست های مکرر باغداران ایستگاه پمپاژ کلل مبنی بر اضافه نمودن یک عدد پمپ به پمپ های فعلی، شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی جهت رفع مشکلات کشاورزان و کسب رضایت باغداران اقدام به نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ کف کش در ایستگاه پمپاژ کلل نموده است.

 


به گزارش اتحادخبر؛ مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهرعنوان کرد : در حال حاضرآبیاری نخیلات ایستگاه پمپاژ کلل به وسیله 3 الکترو پمپ انجام می شود که اکنون افزایش الکتروپمپ موجب افزایش راندمان انتقال آب و کاهش دور آبیاری و رضایت بیشتر باغداران خواهد شد.


ایستگاه پمپاژ کلل نخیلات 3 منطقه کلل ، زیارت و بنار آب شیرین را تحت پوشش دارد که بالغ بر 167000اصله نخل می باشد. محمدی پرداخت آّب بهاء و هزینه تعمیر و نگهداری ایستگاه پمپاژ جهت افزایش خدمات را از باغداران خواستار شد.













لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/129038