کد خبر: 128775 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 ارديبهشت 1399 - 08:24
استاندار بوشهر:
آسیب‌دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا در استان بوشهر حمایت می‌شوند

اتحادخبر: استاندار بوشهر گفت: آسیب‌دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا در استان بوشهر حمایت می‌شوند.عبدالکریم گراوند در بازدید از مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اظهار داشت: پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید همچنان رعایت شود.استاندار بوشهر گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید همچنان در...

اتحادخبر:  استاندار بوشهر گفت: آسیب‌دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا در استان بوشهر حمایت می‌شوند.

آسیب‌دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا در استان بوشهر حمایت می‌شوند

به گزارش مهر، عبدالکریم گراوند در بازدید از مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اظهار داشت: پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید همچنان رعایت شود.

استاندار بوشهر گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید همچنان در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشد تا بتوان از بیماری کرونا در جامعه جلوگیری شود.

وی ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی و فرصتی مهم برای رسیدن به کمال دانست و اظهار داشت: پس از شیوع بیماری عالم‌گیر کرونا مردم استان بوشهر در عرصه‌های گوناگون برای مقابله با این ویروس همکاری همه جانبه‌ای کردند.

گراوند با اشاره به تعطیلی بازار شهرهای مختلف استان بوشهر به صورت خودجوش خاطرنشان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا مردم در سطوح مختلف همکاری قابل‌توجهی در مقابله با این ویروس کردند به‌گونه‌ای که کسبه و بازار در شهرهای مختلف به صورت خودجوش، کرکره مغازه‌ها را پایین کشیدند تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

استاندار بوشهر گفت: تولید مواد ضدعفونی، ماسک، دستکش و رسیدگی به نیازمندان از دیگر فعالیت مردم مؤمن و متدین استان بوشهر در عرصه مقابله با ویروس کرونا است.

وی تصریح کرد: در عرصه رسیدگی به نیازمندان خدمات ویژه‌ای مردم نیکوکار و سخاوتمند و نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ارائه کردند که خدمات آنان درخور تحسین است.

گراوند با قدردانی از همکاری سپاه، بسیج، نهادهای انقلابی در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه خاطرنشان کرد: در اجرای این رزمایش خدمات مردم نیکوکار، سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، آستان قدس رضوی، کمیته امداد و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی ستودنی است.

وی بابیان اینکه کمک‌های مؤمنانه سبب کاهش و تسکین آلام مردمی که در ویروس کرونا صدمه اقتصادی دیده‌اند شد تأکید کرد: آرامش مردم یکی از اولویت‌های مهم مسئولان است که در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی، توجه به حل مشکلات، آسیب دیدگان اقتصادی در عرصه کرونا را یک ضرورت دانست و گفت: رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی استان بوشهر در اولویت برنامه‌های مسئولان است.

استاندار بوشهر با تأکید بر ادامه همکاری مردم در مقابله با کرونا افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید همچنان در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشد تا بتوان از بیماری کرونا در جامعه جلوگیری شود.

گراوند تنها راه مصون ماندن از بیماری کرونا را رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: هرچند استان بوشهر در این عرصه خوب و مطلوب عمل کرده ولی باید این همکاری‌ها ادامه داشته باشد تا همچنان این استان دارای کمترین بیماری کرونا باشد.

استاندار بوشهر خدمات جامعه پزشکی و پرستاری را ستود و بیان کرد: جبهه مدافع سلامت، پزشکان، پرستاران و دیگر دست‌اندرکاران در عرصه مقابله با بیماری کرونا خوش درخشیدند که از خدمات باارزش آنان قدردانی می‌شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/128775